Sprake van een overeenkomst?

Pagina: 1
Acties:
  • 869 views

  • 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-06 09:51
Beste moderators, kan iemand mij helpen? Is er in dit gesprek sprake van een overeenkomst? Voor mij voelt het wel zo, maar wil het eerst even checken.

https://gathering.tweakers.net/forum/pm_discussion/10697402/259786

Dank jullie wel! :henk

Team anti-scalp - wauw..


  • 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-06 09:51

Team anti-scalp - wauw..


  • Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:39

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Jij doet een bod en de reactie is "Is goed". Tevens geeft hij het ophaaladres op. Daarmee is er een overeenkomst.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.


  • 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-06 09:51
@Microkid dank je wel, topic mag dicht. :)

Team anti-scalp - wauw..


Dit topic is gesloten.