Kan de nieuwe knop

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Voor het weekeinde was dit nog niet het geval, maar vandaag zie ik dat in de PW de mogelijkheden voor 'Willen', 'Hebben' en 'Vergelijken' achter een knopje zijn gestopt. Wat mij betreft heel irritant, omdat ik die eigenlijk bij elke zoektocht wel gebruik. Kan dat, wellicht via een instelling, naar de oude situatie worden gebracht?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:01
Het is blijkbaar de wens om makkelijk te bereiken functionaliteiten te verstoppen achter knoppen, pop-ups of uitklapmenu's.

Van wie? Geen idee.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
De titel van deze discussie had: "Kan de nieuwe knop voor Willen, Hebben en Vergelijken optioneel worden?" moeten zijn.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:01
Zou ook leuk zijn moest een 2e keer op de knop klikken, ook effectief het onnodige extra menu sluiten. :)

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:41
Kunnen we dan ook gelijk terug naar de lay-out van een jaar geleden?

[ Voor 3% gewijzigd door Flapperbol op 19-05-2026 11:29 ]

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Flapperbol schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:29:
Kunnen we dan ook gelijk terug naar de lay-out van een jaar geleden?
Ik zou er eigenlijk ook niet op tegen zijn als die weer terug komt.

© ocf81 1981-infinity

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit is een A/B-test; afhankelijk van het resultaat beslissen we of het in deze vorm wordt uitgerold of niet.

Intentionally left blank

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Mag ik uit de A/B test? Het haalt nogal wat snelheid uit mijn manier van werken.

[ Voor 42% gewijzigd door ocf81 op 19-05-2026 11:34 ]

© ocf81 1981-infinity

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:47
Kunnen we niet zelf een css maken?
Blijkbaar wilt tweakers vooral graag flashy worden, leuke plaatjes zonder inhoud.

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:16

ikloon

Product Owner
Zoals aangegeven is dit een A/B test. En voor dergelijke testen gaan we geen mogelijkheid aanbieden om daarvan uitgesloten te worden.

Dit topic gaat dicht.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.