Gamertag: FinrazielNL
Update geplaatst, dank voor het melden!
[ Voor 24% gewijzigd door arnoudwokke op 17-05-2026 10:03 ]
.edit: hmm misschien dat ik zelf gek wordt want als ik zo over de titels van artikelen ga dan zie ik daar zat hoofdletters: ASML, ABN Amro, ASUS, AMD, ...
[ Voor 30% gewijzigd door .oisyn op 17-05-2026 12:22 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
We nemen in principe altijd de schrijfwijze over, behalve bij meer dan vier opeenvolgende hoofdletters. Dan houden we het bij een hoofdletter aan het begin, zoals bij 'Nvidia'..oisyn schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:19:
Is er iets gewijzigd aan Tweakers' beleid voor hoofdlettergebruik? Ik was verbaasd om te zien dat er nu ook XBOX geschreven wordt. Normaal negeren jullie de officiële schrijfwijze en krijgt alleen de eerste letter een hoofdletter.
.edit: hmm misschien dat ik zelf gek wordt want als ik zo over de titels van artikelen ga dan zie ik daar zat hoofdletters: ASML, ABN Amro, ASUS, AMD, .... Zou zweren dat jullie dat ooit deden.
Natuurlijk heeft MS naar het tweakers.net beleid gekeken en dachten ze "4 letters? Yes, past precies!"
[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 18-05-2026 12:54 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.