Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Je kan het foam op maat kopen voor die speakers, met wat geduld is het prima zelf te doen.
Dat gezegd hebbende heb ik het zelf geprobeerd en ze uiteindelijk weggegeven en wat anders gekocht :D
(Toevallig ook JBL, lx800 mk II)
Dat gezegd hebbende heb ik het zelf geprobeerd en ze uiteindelijk weggegeven en wat anders gekocht :D
(Toevallig ook JBL, lx800 mk II)
Lekker zelf refoamen idd.
https://www.repairyourspeakers.com/nl/ (voorheen Audio friends) voor randen en howto
Leuk klusje om te doen. Slechter kan het er niet op worden
https://www.repairyourspeakers.com/nl/ (voorheen Audio friends) voor randen en howto
Leuk klusje om te doen. Slechter kan het er niet op worden
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Wat de bovenbuurman al zegt.
Ik heb 2 linkerhanden en 2 setje luidsprekers van nieuwe foamranden voorzien en zelfs mij is het gelukt.
Goede en duidelijk uitleg op de site en in mijn geval sneller reacties op vragen.
Ik heb 2 linkerhanden en 2 setje luidsprekers van nieuwe foamranden voorzien en zelfs mij is het gelukt.
Goede en duidelijk uitleg op de site en in mijn geval sneller reacties op vragen.
@vassago @The Eagle @Ad de Jong bedankt heren!
zojuist foam en lijm besteld. Komende week maar eens gaan prutsen. Net wat @The Eagle zei, slechter kan het niet worden
zojuist foam en lijm besteld. Komende week maar eens gaan prutsen. Net wat @The Eagle zei, slechter kan het niet worden
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Goed bezigLeut schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:
@vassago @The Eagle @Ad de Jong bedankt heren!
Succes met refoamen. Kijk ook vooral de tutorials van ze op YT. Rand kan voor of achter, denk dat jij achter moet hebben.
Ik heb zelf een whisky glas gebruikt voor het uitoefenen van druk
Ik heb zelf een whisky glas gebruikt voor het uitoefenen van druk
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Repairyourspeakers is al sinds jaar en dag een het adres voor de foamranden en de handleidingen zijn ook goed.
Het is op zich wel goed zelf te doen en ook best een leuk werkje, beetje handvaardigheid gevoel. Het centreren kan soms wel lastig zijn zeker als er weinig tolerantie is.
Het kost volgens mij 50 euro per woofer om dit te laten doen, dat is ook een optie maar dit is natuurlijk het Tweakers forum
, je hebt al besteld zo te zien.
Het is op zich wel goed zelf te doen en ook best een leuk werkje, beetje handvaardigheid gevoel. Het centreren kan soms wel lastig zijn zeker als er weinig tolerantie is.
Het kost volgens mij 50 euro per woofer om dit te laten doen, dat is ook een optie maar dit is natuurlijk het Tweakers forum
Pagina: 1
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tSDU2qX3bYerWS7t6p1JhLY7.jpg?f=user_large)