After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
edit: ik zien juist dat het mijn standaard blokjes avatar is.
[ Voor 58% gewijzigd door Damic op 16-05-2026 13:17 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Intentionally left blank
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Ah ok, dat verklaart in ieder geval de verschillende avatars.Damic schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 19:16:
Zoals je nu kunt zien jade blokjes is mijn default heb ik gezien en nu ook ingesteld en Nonkel Iroh had ik daarvoor ingesteld
Intentionally left blank
Ja maar niet op dat moment, toen had ik nog niet de standaard ingesteld.crisp schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 19:18:
[...]
Ah ok, dat verklaart in ieder geval de verschillende avatars.
Oscar Wilde
Intentionally left blank
Oh well.... blijft de link over.
[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 16-05-2026 20:00 ]
Oscar Wilde
Ik zou in de code moeten duiken om te zien wanneer de avatar wordt opgehaald, maar dat kan best pas de eerste keer dat de notificatie wordt bekeken zijn.
Intentionally left blank
Rustig aan hoor. Voor jou is het ook weekend.crisp schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:
[...]
Ik zou in de code moeten duiken om te zien wanneer de avatar wordt opgehaald, maar dat kan best pas de eerste keer dat de notificatie wordt bekeken zijn.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Doe dat maandag of dinsdag of woensdag of donderdag of misschien vrijdagcrisp schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:
[...]
Ok.crisp schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:
[...]
En dat van de link, is dat by design (niet naar reactie linken maar naar profiel) of heeft dit ooit wel gewerkt? Ik kan het mij niet herinneren namelijk
Oscar Wilde
Dat lijkt me sowieso een bugje.Raven schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:02:
[...]
Ok.
En dat van de link, is dat by design (niet naar reactie linken maar naar profiel) of heeft dit ooit wel gewerkt? Ik kan het mij niet herinneren namelijk
Intentionally left blank
Intentionally left blank