Geachte
Graag advies tips en ideeën omtrent het aanschaffen van een nieuwe televisie, bij voorbaat dank.
Ik zoek een?
.4k televisie minimaal 100 hz verversing hdr (sorry ben een tv leek) 65/75 inch
Wat is je budget?
€1500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon tv kijken /sport misschien later streamingsdienst
Wat heb je zelf al gevonden?
De keuze is reuze, en alle merken zullen hun plussen en minnen hebben, ik zat te kijken naar lg samsung en tcl
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb een vrij lichte kamer, d.m.v hele voorgevel van huis is één grote raampartij, (zomers gaat zonnescherm wel neer echter blijft het nog redelijk licht) nou had ik als leek gelezen dat een miniled dan beter zou zijn dan een oled, echter nogmaals ik ben echt een tv leek en ze kunnen mij alles wijsmaken
Graag advies tips en ideeën omtrent het aanschaffen van een nieuwe televisie, bij voorbaat dank.
Ik zoek een?
.4k televisie minimaal 100 hz verversing hdr (sorry ben een tv leek) 65/75 inch
Wat is je budget?
€1500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon tv kijken /sport misschien later streamingsdienst
Wat heb je zelf al gevonden?
De keuze is reuze, en alle merken zullen hun plussen en minnen hebben, ik zat te kijken naar lg samsung en tcl
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb een vrij lichte kamer, d.m.v hele voorgevel van huis is één grote raampartij, (zomers gaat zonnescherm wel neer echter blijft het nog redelijk licht) nou had ik als leek gelezen dat een miniled dan beter zou zijn dan een oled, echter nogmaals ik ben echt een tv leek en ze kunnen mij alles wijsmaken