Ik snap de hele status niet

Pagina: 1
Acties:

  • NitroZ
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-05 17:34
Ik heb last van de moderatie status...

Ik heb genoeg punten maar mijn gemiddelde is 0.

Hoe kan ik het opbouwen en hoe kon ik eerst wel mensen +1/+2 geven en nu kan ik ineens niks meer?


Graag zou ik het weer anders zien waarin ik gewoon een +1 aan een reactie kan geven.

  • Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:44

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Opbouwen door goede reacties te plaatsen zodat je gemiddelde score naar (minimaal) 0,5 gaat.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie


  • Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:47
Waarschijnlijk omdat je niet actief bent.

Je hebt maar 4 posts, beetje oneerlijk om die moderatie rechten te geven vind je niet?

  • Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:14
NitroZ schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 23:58:
Ik heb last van de moderatie status...

Ik heb genoeg punten maar mijn gemiddelde is 0.

Hoe kan ik het opbouwen en hoe kon ik eerst wel mensen +1/+2 geven en nu kan ik ineens niks meer?


Graag zou ik het weer anders zien waarin ik gewoon een +1 aan een reactie kan geven.
Volgens deze .plan .plan: Aanpassingen moderatiesysteem - Development-iteraties #241/242 moet je 250 karma hebben (voldoe je aan) en een reactie score van 0.5 (of geen gemodereerde reacties), daar voldoe je niet aan. Daar je 4 reacties hebt volgens je profiel en er maar 3 zichtbaar zijn vermoed ik dat je ergens een -2 hebt gekregen (die zijn dan volgens mij niet meer zichtbaar), ik zie ergens een 0 moderatie en 2x een niet gemodereerde reactie.

Je zal dus vermoed ik iets meer inhoudelijk moeten posten op de FP om de reactie score naar 0.5 te brengen.

  • NitroZ
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-05 17:34
Bedankt allemaal voor deze reacties. Ik zal proberen meer actief te zijn.

Is dit op het forum alleen of kan dit ook via de reacties van bijvoorbeeld releases?

  • Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-06 19:35
NitroZ schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 00:23:
Bedankt allemaal voor deze reacties. Ik zal proberen meer actief te zijn.

Is dit op het forum alleen of kan dit ook via de reacties van bijvoorbeeld releases?
Dit forum heeft niks te maken met de moderatiestatus waar jij het over hebt. Dat gaat alleen over reacties op de frontpage (wat dus wat anders is dan reacties op dit forum).

The devil is in the details.


  • RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-05 13:18
NitroZ schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 00:23:
Bedankt allemaal voor deze reacties. Ik zal proberen meer actief te zijn.

Is dit op het forum alleen of kan dit ook via de reacties van bijvoorbeeld releases?
Jazeker, en ook reviews te plaatsen of erop te reageren, nieuwstips in te zenden, productinformatie in de Pricewatch uit te breiden, en door hier in de forum te reageren.

  • Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-06 19:35
RoestVrijStaal schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:57:
[...]

Jazeker, en ook reviews te plaatsen of erop te reageren, nieuwstips in te zenden, productinformatie in de Pricewatch uit te breiden, en door hier in de forum te reageren.
Nogmaals: je moderatiestatus ga je niet beïnvloeden door hier op het forum te posten. Het gaat om je reactiescore, en die score wordt bepaald door reacties op de frontpage, niet het forum. Forumreacties zijn apart en tellen niet mee voor je reactiescore.

En volgens mij tellen de andere zaken, zoals nieuwstips inzenden, ook niet mee met je reactiescore en daarmee moderatiestatus :? Maar dat zou ik mis kunnen hebben.
edit:
Ah wacht, moderatiestatus is óók gebaseerd op je karma. Dan tellen andere zaken wel mee. Maar je moet dus niet verwachten dat je je reactiescore omhoog krijgt door (alleen) op het forum te posten. En karma heeft TS al genoeg (493 karma, op moment van schrijven).

[ Voor 29% gewijzigd door Hahn op 27-05-2026 12:04 ]

The devil is in the details.


  • RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-05 13:18
Hahn schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:59:
[...]

Nogmaals: je moderatiestatus ga je niet beïnvloeden door hier op het forum te posten. Het gaat om je reactiescore, en die score wordt alleen bepaald door reacties op de frontpage, niet het forum. Forumreacties zijn apart en tellen niet mee.
Krijgt men geen karma (meer) als men op forums reageert?

Als ik zo de ranglijst bekijk, zijn een aantal mensen er groot mee geworden.


Nevermind, ik was in de war met Karma |:(

Ik twijfel nu of reageren op Reviews en Meuktracker-items ook helpt.
Ik zou het wel verwachten, want bij de mismoderatietopic komt soms een reactie van een Meuktracker-item voorbij.
Pagina: 1