Kan motortopic OP niet meer aanpassen ivm karakterlimiet

Pagina: 1
Acties:

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:49

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kx9dnN8CxCzkjpuTCX9dP4sOshU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6MAC7W6D130hIiUfgOgDkZU6.png?f=fotoalbum_large

Gaat om dit topic: LankHoar in "Hét grote motortopic - Deel 28 (2026)"

Zojuist wilde ik wat aanpassen in de OP, en dat lukte niet. Ik heb enkel 1 tabelrij toegevoegd, maar zogenaamd zou ik ruim 130K teveel karakters hebben gebruikt :?

Ik heb het meerdere malen geprobeerd nu, maar blijf deze melding krijgen.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Inmiddels werkt het weer.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:54

crisp

Devver

Pixelated

Dat is wel vreemd, want wij hebben niets veranderd...

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt er op dat hij om een of andere reden de limiet van gewone berichten gebruikte, in plaats van die voor startposts.

Intentionally left blank

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 19:12:
Het lijkt er op dat hij om een of andere reden de limiet van gewone berichten gebruikte, in plaats van die voor startposts.
Frappant! Het was echt de OP die ik aanpaste, niet een andere post van mezelf. Enfin, deze bug heeft zich voor nu zelf opgelost gelukkig :+

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Er zitten wel veel markup foutjes in die post, waardoor hij ook in wysiwyg-modus niet werkt. Voornamelijk content tussen [/td] en [tr] in (die in de geparsede versie niet zichtbaar is), en in het begin is de tabel 5-columns, maar vanaf het overzicht van gebruikers ineens 4-columns.

Intentionally left blank

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 21:57:
Er zitten wel veel markup foutjes in die post, waardoor hij ook in wysiwyg-modus niet werkt. Voornamelijk content tussen [/td] en [tr] in (die in de geparsede versie niet zichtbaar is), en in het begin is de tabel 5-columns, maar vanaf het overzicht van gebruikers ineens 4-columns.
Ja dat klopt. Deze OP gaat al heel wat edities mee, en er mankeert van alles aan inmiddels. We hebben het er wel eens over gehad om het op te schonen, maar in de praktijk kost dat toch wel veel tijd en gebeurd dat dus niet.

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:55

Pazo

Mroaw?

Wat je ook zou kunnen doen is de TS in meerdere posts opdelen. Dat heb ik ook in mijn Enphase topic. Dan loop je denk ik niet eerder tegen een limiet aan, en het aanpassen / updaten van je posts is dan ook iets makkelijker omdat dus niet alles in 1 (gigantisch lang) bericht staat.

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Enyaq iV60 Sportline

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

LankHoar schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:06:
[...]

Ja dat klopt. Deze OP gaat al heel wat edities mee, en er mankeert van alles aan inmiddels. We hebben het er wel eens over gehad om het op te schonen, maar in de praktijk kost dat toch wel veel tijd en gebeurd dat dus niet.
Ik heb eventueel een gecorrigeerde versie voor je die werkt, maar ik wil niet zomaar je post overschrijven ;)

Intentionally left blank

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:18:
[...]

Ik heb eventueel een gecorrigeerde versie voor je die werkt, maar ik wil niet zomaar je post overschrijven ;)
Zeer welkom! d:)b

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Pazo schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:15:
Wat je ook zou kunnen doen is de TS in meerdere posts opdelen. Dat heb ik ook in mijn Enphase topic. Dan loop je denk ik niet eerder tegen een limiet aan, en het aanpassen / updaten van je posts is dan ook iets makkelijker omdat dus niet alles in 1 (gigantisch lang) bericht staat.
Is misschien ook geen gek idee. Zal het voor volgende deel in gedachten houden :)

Het grootste deel van de OP passen we niet aan, eigenlijk alleen de motors worden regelmatig bijgewerkt, dus dat zou wellicht beter in een losse post kunnen.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Pazo schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:15:
Dat is aardig als idee, maar in de praktijk kan alleen de auteur van die post en (lokale) moderators andere berichten wijzigen en met de huidige 48 uur lock feature moet je dat ook nog apart vragen om die posts open te houden. Heb je een topic met TS die door meerdere bijgehouden wordt, dan kunnen mede auteurs dus niet het tweede en navolgende berichten bewerken.

Commandline FTW

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Je hebt mail ;)

Intentionally left blank

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:55

Pazo

Mroaw?

Hero of Time schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:58:
[...]

Dat is aardig als idee, maar in de praktijk kan alleen de auteur van die post en (lokale) moderators andere berichten wijzigen en met de huidige 48 uur lock feature moet je dat ook nog apart vragen om die posts open te houden. Heb je een topic met TS die door meerdere bijgehouden wordt, dan kunnen mede auteurs dus niet het tweede en navolgende berichten bewerken.
Ah dat laatste wist ik niet, maar ik ben in mijn topic ook enig auteur. De eerste 5 berichten van dat topic staan 'open' voor bewerken. Maar technisch is dat dus niet mogelijk dat mede auteurs die ook kunnen bewerken?

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Enyaq iV60 Sportline

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Pazo schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 23:05:
[...]

Ah dat laatste wist ik niet, maar ik ben in mijn topic ook enig auteur. De eerste 5 berichten van dat topic staan 'open' voor bewerken. Maar technisch is dat dus niet mogelijk dat mede auteurs die ook kunnen bewerken?
Nee, alleen een topicstart kan meerdere auteurs hebben.

Intentionally left blank

Pagina: 1