When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Intentionally left blank
Frappant! Het was echt de OP die ik aanpaste, niet een andere post van mezelf. Enfin, deze bug heeft zich voor nu zelf opgelost gelukkigcrisp schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 19:12:
Het lijkt er op dat hij om een of andere reden de limiet van gewone berichten gebruikte, in plaats van die voor startposts.
Intentionally left blank
Ja dat klopt. Deze OP gaat al heel wat edities mee, en er mankeert van alles aan inmiddels. We hebben het er wel eens over gehad om het op te schonen, maar in de praktijk kost dat toch wel veel tijd en gebeurd dat dus niet.crisp schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 21:57:
Er zitten wel veel markup foutjes in die post, waardoor hij ook in wysiwyg-modus niet werkt. Voornamelijk content tussen [/td] en [tr] in (die in de geparsede versie niet zichtbaar is), en in het begin is de tabel 5-columns, maar vanaf het overzicht van gebruikers ineens 4-columns.
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Enyaq iV60 Sportline
Ik heb eventueel een gecorrigeerde versie voor je die werkt, maar ik wil niet zomaar je post overschrijvenLankHoar schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:06:
[...]
Ja dat klopt. Deze OP gaat al heel wat edities mee, en er mankeert van alles aan inmiddels. We hebben het er wel eens over gehad om het op te schonen, maar in de praktijk kost dat toch wel veel tijd en gebeurd dat dus niet.
Intentionally left blank
Zeer welkom!crisp schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:18:
[...]
Ik heb eventueel een gecorrigeerde versie voor je die werkt, maar ik wil niet zomaar je post overschrijven
Is misschien ook geen gek idee. Zal het voor volgende deel in gedachten houdenPazo schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:15:
Wat je ook zou kunnen doen is de TS in meerdere posts opdelen. Dat heb ik ook in mijn Enphase topic. Dan loop je denk ik niet eerder tegen een limiet aan, en het aanpassen / updaten van je posts is dan ook iets makkelijker omdat dus niet alles in 1 (gigantisch lang) bericht staat.
Het grootste deel van de OP passen we niet aan, eigenlijk alleen de motors worden regelmatig bijgewerkt, dus dat zou wellicht beter in een losse post kunnen.
Dat is aardig als idee, maar in de praktijk kan alleen de auteur van die post en (lokale) moderators andere berichten wijzigen en met de huidige 48 uur lock feature moet je dat ook nog apart vragen om die posts open te houden. Heb je een topic met TS die door meerdere bijgehouden wordt, dan kunnen mede auteurs dus niet het tweede en navolgende berichten bewerken.Pazo schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:15:
Wat je ook zou kunnen doen is de TS in meerdere posts opdelen. Dat heb ik ook in mijn Enphase topic. Dan loop je denk ik niet eerder tegen een limiet aan, en het aanpassen / updaten van je posts is dan ook iets makkelijker omdat dus niet alles in 1 (gigantisch lang) bericht staat.
Commandline FTW
Topper!
Ah dat laatste wist ik niet, maar ik ben in mijn topic ook enig auteur. De eerste 5 berichten van dat topic staan 'open' voor bewerken. Maar technisch is dat dus niet mogelijk dat mede auteurs die ook kunnen bewerken?Hero of Time schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:58:
[...]
Dat is aardig als idee, maar in de praktijk kan alleen de auteur van die post en (lokale) moderators andere berichten wijzigen en met de huidige 48 uur lock feature moet je dat ook nog apart vragen om die posts open te houden. Heb je een topic met TS die door meerdere bijgehouden wordt, dan kunnen mede auteurs dus niet het tweede en navolgende berichten bewerken.
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Enyaq iV60 Sportline
Nee, alleen een topicstart kan meerdere auteurs hebben.Pazo schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 23:05:
[...]
Ah dat laatste wist ik niet, maar ik ben in mijn topic ook enig auteur. De eerste 5 berichten van dat topic staan 'open' voor bewerken. Maar technisch is dat dus niet mogelijk dat mede auteurs die ook kunnen bewerken?
Intentionally left blank
/f/image/6MAC7W6D130hIiUfgOgDkZU6.png?f=fotoalbum_large)