Wie weet waar ze in de regio Weert/Eindhoven 80mm YS-tech (FD12812553B-2A) koelers verkopen?
Alvast bedankt !!
Alvast bedankt !!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
*zucht* Ja, gebruik ff de search... een n00b ben je niet...Op donderdag 20 september 2001 23:49 schreef ubermaestro het volgende:
Check pricewatch dan, Breet computers idd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
waarom dan , ga je een beetje wakker liggen van 19,- verzendkosten of zo, Breetcomputers is een beste zaak.Op vrijdag 21 september 2001 00:00 schreef Iron Mike het volgende:
>> REGIO WEERT/EINDHOVEN <<
dat ze bij BreetComputers ze verkopen weet ik ook wel maar ik zoek een winkel in de regio hierboven aangeduid
Check de gouden gids en wedden dat er vast wel 1 bijstaat!!Op vrijdag 21 september 2001 00:12 schreef Iron Mike het volgende:
als ik 1 koelertje nodig heb wel ja
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Ok,... tot zpover de frustimodeOp donderdag 20 september 2001 23:45 schreef Iron Mike het volgende:
is ook echt regio Weert/Eindhoven
ligt boven Zwolle
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Verwijderd
Volgens mij stelde hij een hele normale vraag. Vanwaar dan deze absurde reactie?Op vrijdag 21 september 2001 10:46 schreef psygho het volgende:
[..]
Ok,... tot zpover de frustimode, jees man, ooit van online kopen gehoord, en als je maar 1 nodig hebt, koop je nog wat spul bij breet dat ook handig is, desnood trommel je een par vrienden op die samen met jouw kopen,.. wat zeg je heb je geen vrienden.. nee gek he !, hoe zou dat nou komen...
Omdat hij mensen die de oplossing aandragen afkraakt. Je kan die zooi gewoon online kopen, maar dat wil 'meneer' niet, want dat kost 20 piek extraOp zondag 23 september 2001 14:35 schreef Tellie het volgende:
[..]
Volgens mij stelde hij een hele normale vraag. Vanwaar dan deze absurde reactie?