Artikel: .geek: Unitree verkoopt grote mech van 555.000 euro: 'niet voor gevaarlijk ge...
Auteur: @YannickSpinner
Ik heb hier volgens mij eerder filmpjes van voorbij zien komen, maar Unitree heeft er een handje van om Unreal engine footage uit te brengen als "echt". In het artikel staat hier vermeld dat:
Tevens:
Belangrijk om hier nuance te geven, want iedereen die hier vluchtig naar kijkt denkt dat dit bestaat in deze vorm
Auteur: @YannickSpinner
Ik heb hier volgens mij eerder filmpjes van voorbij zien komen, maar Unitree heeft er een handje van om Unreal engine footage uit te brengen als "echt". In het artikel staat hier vermeld dat:
Het is duidelijk gewoon gerendered. Kijk naar de boom, de huizen en de lichten. Dit is super obvious als je echt gaat kijken.In de video lijkt de robot een pop te vervoeren en nergens blijkt uit dat de persoon in de stoel het apparaat daadwerkelijk kan besturen.
Tevens:
Nee, dus: dit is ook een (duidelijk herkenbare mijns inziens) render.de video mept de mech voor de goede orde nog even een stapel cementblokken om
Belangrijk om hier nuance te geven, want iedereen die hier vluchtig naar kijkt denkt dat dit bestaat in deze vorm