Ik zou graag voor het WK voetbal tijdelijk een live tv streamingsdienst aanschaffen. Alleen weet ik nu niet wat het beste is. Gebruik een NVIDIA Shield Pro met een bedrade 1 Gbit/s aansluiting. Het gaat mij dus voornamelijk om live televisie beeld. Iets terug kunnen kijken of starten vanaf het begin is leuk, maar geen pré. Film en series hoeft niet.
Eisen: geen happeringen of buffers en niet live (veel) achterlopen op de rest van de straat (het bekende juichen van de buren en zelf na 30 seconden het doelpunt pas zien). Daarnaast (minimaal) 50FPS voor vloeiend beeld.
Wat heb ik gevonden;
-NL ZIET, Canal+, NPO app.
De NPO app is gratis, maar ik merk dat deze qua livebeelden achterloopt. Van Canal+ lees ik dat het beeld zowel 25 als 50FPS kan zijn?
Hoe zit het met de capaciteit tijdens goed bekeken (sport)wedstrijden? Zoals een CL finale of belangrijke Olympische uitzending? Buffert het beeld dan?
Hoor graag ervaringen en jullie mening.
Eisen: geen happeringen of buffers en niet live (veel) achterlopen op de rest van de straat (het bekende juichen van de buren en zelf na 30 seconden het doelpunt pas zien). Daarnaast (minimaal) 50FPS voor vloeiend beeld.
Wat heb ik gevonden;
-NL ZIET, Canal+, NPO app.
De NPO app is gratis, maar ik merk dat deze qua livebeelden achterloopt. Van Canal+ lees ik dat het beeld zowel 25 als 50FPS kan zijn?
Hoe zit het met de capaciteit tijdens goed bekeken (sport)wedstrijden? Zoals een CL finale of belangrijke Olympische uitzending? Buffert het beeld dan?
Hoor graag ervaringen en jullie mening.
[ Voor 8% gewijzigd door red1 op 13-05-2026 19:34 ]