van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Dat kan je beter in software vragenOp donderdag 20 september 2001 23:10 schreef markvt het volgende:
ik heb hier een programmatje gedownload wat met zo'n install programma is gemaakt, uitpakken kan niet met winrar/ace/zip, maar ik wil weten welke reg keys ie aanmaakt.
die ivm met het deïnstalleren want weer onnodige reg keys erbij is niet nodig ..
move.to/software ?
waar staat dat dan ?Op donderdag 20 september 2001 23:11 schreef rb338 het volgende:
Krijg je geen install log?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Meestal gewoon in de map waar het programma geinstalleerd is.Op donderdag 20 september 2001 23:15 schreef markvt het volgende:
[..]
waar staat dat dan ?
staat er niet, en als ik de map van het programma verwijder kan ik die deïnstallatie ding nog wel opstarten.Op donderdag 20 september 2001 23:17 schreef rb338 het volgende:
[..]
Meestal gewoon in de map waar het programma geinstalleerd is.
ik wil eigenlijk iets om 2 regdumps te maken en die dan te vergelijken.
Verwijderd
* Het makkelijkste is zoeken naar een "install.log" in de installatie dir.
* Gebruik Quarterdeck Cleansweep
* M'n favoriet: Gebruik Microsoft SMS Installer (best moeilijk)
* En zo zijn er genoeg freeware/shareware utils die je help nieuwe reg's te vinden. Zoek eens op download.com naar zulk progs.
Succes.
* Gebruik Quarterdeck Cleansweep
* M'n favoriet: Gebruik Microsoft SMS Installer (best moeilijk)
* En zo zijn er genoeg freeware/shareware utils die je help nieuwe reg's te vinden. Zoek eens op download.com naar zulk progs.
Succes.
Pagina: 1