OM Texas klaagt Netflix aan voor 'bespioneren'…

Pagina: 1
Acties:

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:33

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Artikel: nieuws: OM Texas klaagt Netflix aan voor 'bespioneren' gebruiker met verzamel...
Auteur: @YannickSpinner

1. Zijn die stomme ai samenvattingen echt nodig?
2. Kan dat optioneel worden? (aan/uit in de stylesheet ofzo)

[ Voor 3% gewijzigd door pjottum op 13-05-2026 14:38 ]

I have usernames older than you.

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 14-05 08:37

YannickSpinner

Redacteur
  1. Het zijn geen AI-samenvattingen, die schrijven we handmatig met het oog op toegankelijkheid.
  2. Vooralsnog is het een gebruikelijk infoblok die je vziw niet kan uitschakelen (anders zou je een hoop andere extra info missen), maar ik kan die wens gerust terugkoppelen.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:33

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
1. Apart, ik triggerde op "Netflix ontkent de aanklacht." Dit is typisch wat Gemini van een overleg maakt.
2. Al is het maar iets wat we in de custom kunnen uitschakelen, of kunnen in/uitklappen ofzo. Denk aan de longreads die je ook in 2 manieren kan weergeven?

btw @YannickSpinner: geen /directe/ kritiek op jou, maar op die blokjes!

I have usernames older than you.

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 14-05 08:37

YannickSpinner

Redacteur
Ja nee geen gek idee om daar in ieder geval eens over na te denken. Voor nu is het dus een standaardelement die we ook voor andere doeleinden gebruiken. Vermoed dat dit lastig met CSS te doen is. Mogelijk wordt het ooit een los element waar wel customcode op losgelaten kan worden.

FYI zodra je het werk van een journalist als AI bestempelt wordt dat als directe kritiek opgevat, want je zegt daarmee eigenlijk dat ik mijn werk niet doe ;) Nu snap ik je aanname heel goed, want er zijn ook platforms die de samenvattingen wel door AI laten doen. Wellicht wij ook wel ooit (dat kan AI denk ik immers prima), maar dan zijn we daar bij voorbaat transparant over!