Sony geeft Xperia 1 VIII voor het eerst sinds 2020 ander…

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Artikel: nieuws: Sony geeft Xperia 1 VIII voor het eerst sinds 2020 ander camera-eiland
Auteur: @Hayte

De rechter kolom van de tabel heeft op mobiel behoorlijk veel witruimte, waardoor op mijn iPhone 15 ProMax de data totaal uit beeld valt. Ik weet niet of dat een bug is, of dat dit komt door instellingen in de tabel.

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:26

Hayte

Nieuwsredacteur
CH4OS schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:04:
Artikel: nieuws: Sony geeft Xperia 1 VIII voor het eerst sinds 2020 ander camera-eiland
Auteur: @Hayte

De rechter kolom van de tabel heeft op mobiel behoorlijk veel witruimte, waardoor op mijn iPhone 15 ProMax de data totaal uit beeld valt. Ik weet niet of dat een bug is, of dat dit komt door instellingen in de tabel.
Ik heb wat aan de tabel gesleuteld, is het zo beter? En kan je ook horizontaal scrollen in de tabel?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@Hayte Ja, dit is stukken beter, bedankt! :) Scrollen werkte dacht ik al, maar nu specifiek erop gelet en getest, dat werkt nu ook. Bedankt! :)

• Hayte

Hayte

Nieuwsredacteur
CH4OS schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 11:57:
@Hayte Ja, dit is stukken beter, bedankt! :) Scrollen werkte dacht ik al, maar nu specifiek erop gelet en getest, dat werkt nu ook. Bedankt! :)
Fijn om te horen, graag gedaan! :) Dank dat je me hierop wees, op desktop werkte de tabel prima, maar we hebben inderdaad heel veel mobiele lezers die het ook moeten kunnen zien ;)

• bnieho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-05 16:27
De inhoud van de tabel matched volgens mij niet helemaal met de tekst. Volgens de tekst: Exmor T heeft een 1/1,56"-sensor. In de tabel staat iets anders.

• Hayte

Hayte

Nieuwsredacteur
bnieho schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 12:51:
De inhoud van de tabel matched volgens mij niet helemaal met de tekst. Volgens de tekst: Exmor T heeft een 1/1,56"-sensor. In de tabel staat iets anders.
Scherp, dat moest de Exmor RS zijn, net aangepast :)
Pagina: 1