Ik ben van plan een s22 te kopen, maar zie heel veel geklaag over het apparaat. Is het nog waard om een s22 te kopen in 2026?
Vraag
Alle reacties
De S22 krijgt software ondersteuning tm 2026 en eindigt dus met een half jaartje. Qua batterij was het ook geen hoogvlieger, vooral door de Exynos chip.
Ik zie persoonlijk geen enkele reden om een S22 te kopen.
Ik zie persoonlijk geen enkele reden om een S22 te kopen.
Wat is je doel van de telefoon? Qua beveiligingsupdates is deze bijna einde ondersteuning, dan blijft die nog wel werken de komende 4 jaar of zo, maar je moet er wel over nadenken of je zo zorgvuldig ermee omgaat.Cleefzy schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 23:00:
Ik ben van plan een s22 te kopen, maar zie heel veel geklaag over het apparaat. Is het nog waard om een s22 te kopen in 2026?
Ander punt, wat is je budget, voor hetzelfde geld kun je mogelijk iets beters krijgen. Persoonlijk zou ik voor S24 of nieuwer gaan bij Samsung. T/m de S23 was er 5 jaar support, bij de S24 zijn ze naar 7 jaar gegaan op de S serie, dus die krijgen langer updates. Kijk je naar hun A serie, is de A56 van afgelopen jaar goedkoper dan een S22 in de Pricewatch, en die krijgt nog zeker 5 jaar updates.