Wij hebben een woning gekregen en daar is een stucadoor/schilder bezig. In eerste instantie zou die alleen stucen, maar vanwege een mooie prijs ook besloten om hem alles te laten schilderen. 23 april maakte hij de afspraak dat het schilderwerk 29/30 april uiterlijk klaar zou zijn. Wij zaten zelf met een deadline van 15-05 dat we ons tijdelijke verblijf uit moesten. Nu kreeg die last van een Artrose aanval waardoor hij even niks kon doen, maar nu is het al een week dat hij uitsteld en valse beloftes doet weer te gaan beginnen. Net als gister zou starten en dan weer vandaag, en dan op de dag zelf weer afzeggen. Dus het vertrouwen is nu wel helemaal weg. Ook heeft die een voorschot gehad voor verf en kwasten/rollers. Maar hij is volgens eigen zeggen inmiddels 3 keer in de woning geweest maar de verf staat er niet. Van het weekend waren we er zelf en het pleister/stucwerk is niet eens af. Dus wij hadden zoiets je bent al 11 dagen over je afspraak heen van het schilderwerk, maar het pleisterwerk is niet eens af. Heb ook tegen hem gezegd ik wil nu dat de materialen in de woning worden gezet en ik wil de factuur voor de verf. Want wij moeten nu dus weer op zoek naar een ander verblijf en dat kost me alweer € 2000 en ik moet dus op zoek gaan naar een andere schilder. Alle afspraken staan in messenger en whatsapp, en ja nu ik dus zelf keiveel extra onkosten moet gaan maken, ben ik echt boos. Kan ik ondanks dat hij het gooit op onmacht hem hiervoor aansprakelijk stellen? Ze werken met 2 man, ik zei ook dan kan je maat toch in ieder geval wat doen? Maar hij blijft ook alles ontwijken over dat ik nu gewoon de betaalde spullen en sleutels wil.. Voor mensen die eerder zeiden ja maar je kan daar toch al gaan wonen
Wij hebben een tijdje zonder woning gezeten, en daarom verbleven wij tijdelijk in de woning van kennissen omdat zij op vakantie gingen voor 3 maanden. EN in die tussentijd kregen wij een woning aangeboden, alleen moest hier heel veel aan gebeuren. Maar omdat we in onze situatie nog hier konden blijven was het ideaal als er dan al geklust werd. Juist ook door het stucen en schuren is het niet ideaal om daar in te gaan wonen met 2 kleine kinderen die gauw last van hun luchtwegen hebben. Maar ja het is daar dus nog een complete stofbende omdat die klusser de muren gepleisterd blijkt te hebben en daarna opgeschuurt heeft. Dus we zijn nu genoodzaakt om andere woonruimte te zoeken ter overbrugging
Wij hebben een tijdje zonder woning gezeten, en daarom verbleven wij tijdelijk in de woning van kennissen omdat zij op vakantie gingen voor 3 maanden. EN in die tussentijd kregen wij een woning aangeboden, alleen moest hier heel veel aan gebeuren. Maar omdat we in onze situatie nog hier konden blijven was het ideaal als er dan al geklust werd. Juist ook door het stucen en schuren is het niet ideaal om daar in te gaan wonen met 2 kleine kinderen die gauw last van hun luchtwegen hebben. Maar ja het is daar dus nog een complete stofbende omdat die klusser de muren gepleisterd blijkt te hebben en daarna opgeschuurt heeft. Dus we zijn nu genoodzaakt om andere woonruimte te zoeken ter overbrugging