heb momenteel een lg oled c8 65 inch aan de muur hangen in een vrij lichte woonkamer.
geluid maakt niet uit hiervoor gebruik ik mijn sonos surround set.
tevens kijk en speel ik alles af via een google streamer (de nieuwste)
Ik zoek een?
ben opzoek naar een mooie upgrade en zat te kijken naar een TCL 75" QD Mini-led C81K 4K (2025) ander type mag ook. er zijn er zoveel is mij niet geheel duidelijk wat de verschillen zijn.
Wat is je budget?
1500 a 2200 euro voor een 75 inch model
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
kijk zeer veel series en films met hdr alles erop en eraan via kodi netflix enzovoort. tv hangt zo 4.5/5 meter van de bank af.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik twijfel heel erg voor oled of toch een qd mini led ik ga ervanuit dat deze mijn oude c8 weg blazen maar vroeg me af naar jullie ervarinngen en of advies hierin.
Welke vragen heb je hier nog over?
zat te kijken voor een tcl je krijgt veel tv voor een leuke prijs.
geluid maakt niet uit hiervoor gebruik ik mijn sonos surround set.
tevens kijk en speel ik alles af via een google streamer (de nieuwste)
Ik zoek een?
ben opzoek naar een mooie upgrade en zat te kijken naar een TCL 75" QD Mini-led C81K 4K (2025) ander type mag ook. er zijn er zoveel is mij niet geheel duidelijk wat de verschillen zijn.
Wat is je budget?
1500 a 2200 euro voor een 75 inch model
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
kijk zeer veel series en films met hdr alles erop en eraan via kodi netflix enzovoort. tv hangt zo 4.5/5 meter van de bank af.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik twijfel heel erg voor oled of toch een qd mini led ik ga ervanuit dat deze mijn oude c8 weg blazen maar vroeg me af naar jullie ervarinngen en of advies hierin.
Welke vragen heb je hier nog over?
zat te kijken voor een tcl je krijgt veel tv voor een leuke prijs.