Bol.com producten onvindbaar bij filters — herkennen jullie?

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

• LjAli
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 15:53
Bij het zoeken op Bol.com viel me op dat producten soms volledig verdwijnen zodra je een filter toepast — terwijl ze wel degelijk aan de criteria voldoen. De verkoper heeft gewoon de attributen (kleur, materiaal, afmetingen) niet ingevuld.

Als koper is dat frustrerend: je ziet een incompleet aanbod en denkt dat er weinig keuze is.

Als verkoper blijkt het nog erger: je listing is onzichtbaar bij gefilterde zoekopdrachten, ook al zijn je prijs en kwaliteit prima. Je misloopt gewoon klanten zonder het te weten.

Herkennen jullie dit — als koper of verkoper? En wat is volgens jullie de oplossing: moet Bol.com verkopers dwingen attributen in te vullen, of is het de verantwoordelijkheid van de verkoper zelf?

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik vind het verantwoordelijkheid van de verkoper,

maar het is mij wel vaker opgevallen, en niet alleen bij bol trouwens.

via een willekeurige zoekmachine krijg vind je het wel, maar inderdaad als je op de site gaat filteren. Foetsie. ik misbruik m'n zoekmachine wel met site:<website.tld>

404 Signature not found

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is iets dat je met de webwinkel / verkoper moet bespreken. Gezien ik hier geen discussiewaarde in zie, gaat dit topic op slot.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.