Mijn plasma tv bijna op. wat moet ik nu kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

Vraag

• Remco64
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 11-05 20:26
Ik zoek een

TV. 55 tot 65 inch

Wat is je budget?€ 500 tot €1000 als het ding mij echt aanstaat

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......TV kijken, hoef geen smart tv maar gewone tv,s zijn er haast niet meer volgens mij,

Wat heb je zelf al gevonden?Ik heb nog niets gevonden omdat ik nog niet gekeken heb, wil heel graag eerst weten wat beter of in in ieder geval gelijk is aan de Panasonic VT plasma serie

Welke vragen heb je hier nog over? Kijkhoek is van minder belang, invallend zonlicht is wel een dingetje , daar bevalt de plasma mij eigenlijk ook niet zo heel goed.

Ik geef liever mijn geld uit aan een demo toestel uit een goede serie dan een basis serie nieuw. dus eigenlijk niet de allernieuwste maar wat nu richting uitloop collectie gaat.

Zoek wel een toestel wat zonder er extra versterkers en luidsprekers op te moeten aansluiten nog minimaal redelijk klinkt. ,

Alle reacties

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zie:
Jorgen schreef op zondag 10 mei 2026 @ 23:57:
[...]

Beste @Remco64. Op Tweakers helpen we je graag, maar zo werkt het natuurlijk niet. Tweakers is geen plek waar je een half boodschappenlijstje kunt dumpen en waar wij dan iets uit de hoge hoed toveren. We verwachten van iedereen eigen inzet, van de vraagstellers én de antwoordgevers. Het format dat je kreeg te zien bij het openen van dit topic is er dan ook niet voor niks.

Zie:

[...]

We willen graag dat je dit zo uitgebreid mogelijk invult én dat je zelf al voorwerk hebt gedaan. Waarom spreekt een bepaalde techniek je bijv. aan? Welke modellen heb je zelf reeds bekeken? Welke vragen heb je specifiek over die modellen of jouw situatie? Etc.

Dit doen we niet om je te plagen, maar om ervoor te zorgen dat onze forumleden weten wat jij zoekt zodat zij meer houvast hebben bij hun adviezen en jij sneller een beter passend advies hebt. Zonder die eigen inzet wordt het 'yo ik zoek een tv, welke moet ik kopen' en daar heeft niemand wat aan.

Ik doe je topic nu op slot, maar je mag mij een DM sturen als je je opzetje voor een betere topicstart klaar hebt. Dan heropen ik je topic en kan jij alle informatie aanvullen.
@Remco64 Je hebt het format nu gebruikt, maar nog steeds nul eigen inzet. Wat wil je doen met de TV? Wat ga je aansluiten? Welke modellen overweeg je? Enz.

Je kunt niet even een nieuw topic openen en voor de 2e keer géén enkele eigen inzet tonen en je vraag dumpen. Op die manier gaan topic 3 tot en met 12 ook op slot. We willen graag dat je ook zelf wat van je onderzoek leert en dat je niet gemakkelijk achterover hangt waarbij wij al het werk mogen doen, inclusief uitvogelen wat jouw wensen zijn.

Lees je in. Gebruik Best Buy Guide: Televisies en Pricewatch: Televisies. Maak een shortlist. Stel gerichte vragen. Omschrijf concreet je wensen. En dán kunnen wij je goed helpen.

[ Voor 29% gewijzigd door Jorgen op 11-05-2026 21:38 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.