We hebben twee kastjes in onze nieuwe keuken waarvan de handgreep 'botst' tegen het naastgelegen kastje. Extra teleurstellende hiervan is dat ik vooraf hierover nog mijn zorgen had uitgesproken (tot in den treure feitelijk), maar de keukenzaak zei dat als het een probleem zou zijn de fabrikant dat zou aangegeven. Niet gebeurt dus...
Wat foto's ter illustratie:

Keukenzaak zou nog gaan kijken, maar leek er niet echt een oplossing voor te hebben. Mensen hier nog ideeen?
Ik moet nog dubbelchecken, maar volgens mij zei keukenzaak dat push-to-open niet mogelijk was (zijn we
zelf ook niet zo'n fan van).
Iemand had het ook over een 'openingshoekbegrenzer', daar moet ik nog even in duiken. Zijn die merkgebonden? (in dit geval Nobilia)
Zou er ergens een rubber dopje oid in dat formaat te vinden zijn die over de handgreep uiteinde kan?
Wat foto's ter illustratie:

Keukenzaak zou nog gaan kijken, maar leek er niet echt een oplossing voor te hebben. Mensen hier nog ideeen?
Ik moet nog dubbelchecken, maar volgens mij zei keukenzaak dat push-to-open niet mogelijk was (zijn we
zelf ook niet zo'n fan van).
Iemand had het ook over een 'openingshoekbegrenzer', daar moet ik nog even in duiken. Zijn die merkgebonden? (in dit geval Nobilia)
Zou er ergens een rubber dopje oid in dat formaat te vinden zijn die over de handgreep uiteinde kan?