Goedendag ik kan mijn woningbouwvereniging vragen om zonnepanelen op mijn sociale huurhuis te plaatsen. Echter zit ik nog met wat vragen met betrekking tot het voorbereid zijn op het verdwijnen van de salderingsregeling. Ik ontvang in juni mijn elektrische auto waardoor ik zit te overwegen om zonnepanelen te laten plaatsen. Maar ik wil graag wat advies over wat ik allemaal moet vragen om te zorgen dat ik goed voorbereid ben:
- Een omvormer die uit kan schakelen als ik overtollig stroom heb en dus moet gaan terug leveren.
- Omvormer / zonnepanelen die ik met home wizard kan aansturen, dat ik bijvoorbeeld een bitcoin miner aanzet (ipv uitzetten zonnepanelen) om de overtollige stroom te gebruiken.
Vergeet ik nog iets?
Of komen alle nieuwe tegenwoordig gelegde panelen automatisch met deze mogelijkheden?
Mocht dat zo zijn dan haal ik dit topic uiteraard weg.
Schopje naar DEI
- Een omvormer die uit kan schakelen als ik overtollig stroom heb en dus moet gaan terug leveren.
- Omvormer / zonnepanelen die ik met home wizard kan aansturen, dat ik bijvoorbeeld een bitcoin miner aanzet (ipv uitzetten zonnepanelen) om de overtollige stroom te gebruiken.
Vergeet ik nog iets?
Of komen alle nieuwe tegenwoordig gelegde panelen automatisch met deze mogelijkheden?
Mocht dat zo zijn dan haal ik dit topic uiteraard weg.
Schopje naar DEI
[ Voor 1% gewijzigd door Septillion op 11-05-2026 13:10 ]