Dimbare ledverlichting onder keukenkastjes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rlndzdm
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-05 14:54
Al een tijd ben ik op zoek naar een kwalitatief goede oplossing voor dimbare verlichting onder keukenkastjes.
Standaard worden er spotjes geleverd door keukenzaken, maar ik vind het mooier om een (diffuse) dimbare ledstrip over de volledige lengte onder de kastjes te plaatsen. En dan ook een die via een (draadloze) knop te bedienen is (aan/uit/dimmen). Ik lees veel matige ervaringen, had verwacht dat er wel meer over te vinden zou zijn.

Is er iemand die hier goede ervaringen mee heeft?

Alle reacties

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Heb zelf goede ervaring met ledstrips van IKEA: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mittled-led-strip-voor-keukenwerkblad-dimbaar-wit-60528584/

Tradfri driver erbij, en afstandsbediening voor aan/uit en langer indrukken om te dimmen.

Juist

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:05
Met ^, heb zowel ledstrips als van die "platen" die diffuus licht geven over volledig oppervlak; perfecte prijs-kwaliteit.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13-05 15:02
Ik heb strips van de hornbach (Paulman) met een simpele zigbee dimmer van 123led, werkt mooi, met 50% helderheid al veel licht.