Mijn vraag
Kennis van mij krijg sinds vorige week meerdere meldingen van de MS Authenticator op zijn iPhone,
zijn meldingen vanuit Duitsland, vermoedelijk voor zijn prive account (hij heeft zowel een prive als werk account met zelfde accountnaam op een eigen domeinnaam).
(MFA is dus wel enabled)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11
IOS, iPhone, geupdate tot laatste versie
Microsoft Authenticator
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
We hebben van alle MS accounts van hem het wachtwoord gereset, MFA gereset, opnieuw ingesteld.
Echter de meldingen blijven dus komen?
We zien in de diverse security overzichten van MS zelf (devices, logons), geen vermeldingen vanuit Duitsland. Vraag is dus wat is hier aan de hand, en waar kunnen we ons melden bij MS om hier wat mee te doen?
Mooiste zou zijn als iemand hier de oplossing al klaar heeft voor ons :)
Kennis van mij krijg sinds vorige week meerdere meldingen van de MS Authenticator op zijn iPhone,
zijn meldingen vanuit Duitsland, vermoedelijk voor zijn prive account (hij heeft zowel een prive als werk account met zelfde accountnaam op een eigen domeinnaam).
(MFA is dus wel enabled)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11
IOS, iPhone, geupdate tot laatste versie
Microsoft Authenticator
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
We hebben van alle MS accounts van hem het wachtwoord gereset, MFA gereset, opnieuw ingesteld.
Echter de meldingen blijven dus komen?
We zien in de diverse security overzichten van MS zelf (devices, logons), geen vermeldingen vanuit Duitsland. Vraag is dus wat is hier aan de hand, en waar kunnen we ons melden bij MS om hier wat mee te doen?
Mooiste zou zijn als iemand hier de oplossing al klaar heeft voor ons :)