Mijn plasma tv bijna op. wat moet ik nu kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

Onderwerpen

Vraag

• Remco64
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:35
Mijn panasonic plasma VT serie 55 inch TV , begint kuren te vertonen.

Dus moet rond gaan kijken voor een vervanger. Maar wat ?

Ben heel erg tevreden met plasma kijkt heel prettig maar wordt niet meer gemaakt,

Invallend zonlicht is wel een dingetje, dat mag wel (heel veel) beter.

Wat is nu echt een prettig kijkend nieuw scherm. en dan liefst iets wat nu een beetje uitloop collectie is om als het even kan een demo model te scoren. .

Heb liever een topmodel demo toestel , dan een nieuw basis ding.

Of verouderen de nieuwe schermen zo snel dat een demo toestel eigenlijk al bijna af is ?

Oled Qled. ik heb mij er nog helemaal niet in verdiept. dus onderbouwd advies heel graag .

Alle reacties

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:12

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Remco64 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 23:35:
Mijn panasonic plasma VT serie 55 inch TV , begint kuren te vertonen.

Dus moet rond gaan kijken voor een vervanger. Maar wat ?

[...]

Oled Qled. ik heb mij er nog helemaal niet in verdiept. dus onderbouwd advies heel graag .
Beste @Remco64. Op Tweakers helpen we je graag, maar zo werkt het natuurlijk niet. Tweakers is geen plek waar je een half boodschappenlijstje kunt dumpen en waar wij dan iets uit de hoge hoed toveren. We verwachten van iedereen eigen inzet, van de vraagstellers én de antwoordgevers. Het format dat je kreeg te zien bij het openen van dit topic is er dan ook niet voor niks.

Zie:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
We willen graag dat je dit zo uitgebreid mogelijk invult én dat je zelf al voorwerk hebt gedaan. Waarom spreekt een bepaalde techniek je bijv. aan? Welke modellen heb je zelf reeds bekeken? Welke vragen heb je specifiek over die modellen of jouw situatie? Etc.

Dit doen we niet om je te plagen, maar om ervoor te zorgen dat onze forumleden weten wat jij zoekt zodat zij meer houvast hebben bij hun adviezen en jij sneller een beter passend advies hebt. Zonder die eigen inzet wordt het 'yo ik zoek een tv, welke moet ik kopen' en daar heeft niemand wat aan.

Ik doe je topic nu op slot, maar je mag mij een DM sturen als je je opzetje voor een betere topicstart klaar hebt. Dan heropen ik je topic en kan jij alle informatie aanvullen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.