Mijn adv wordt verwijderd, maar anderen mogen wél ?? LEES

Pagina: 1
Acties:

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:38
Mag ik vragen waarom mijn advertentie wél wordt weggehaald, maar andere advertenties (zoals deze bijvoorbeeld) niet ?

Wat is dit voor selectief gedrag op Tweakers.net tegenwoordig ?
En dan kan ik me niet eens verweren of wat dan ook.

Een vriend van mij heeft momenteel geen beschikking tot internet, dus heb ik aangeboden zijn PS5 te verkopen via mijn account. Maar neen, ik mag dat niet, terwijl V&A vol staat met advertenties waarbij mensen voor een ander, als zijnde een geste voor zijn/haar vriend(en), iets te koop aanbieden.

Noem mij een oude zeur, maar sinds jullie overgenomen zijn, is Tweakers één grote censuurbende geworden. DOE HIER WAT AAN !!

@Microkid <-- Het was niet alleen professioneel, maar ook respectvol geweest als je een antwoord had gegeven op mijn reactie, in plaats van mij (en zo heb ik meer mensen gesproken die eenzelfde voorval zijn overkomen) compleet te negeren. Hiermee pleeg je dus selectief gedrag. En dat is ... respectloos.

Ik ben al sinds 1999 te vinden op Tweakers (sinds 2011 met mijn huidige account omdat ik mijn inloggegevens kwijt was van het oude account) en voel, net als velen hier, dat Tweakers niet alleen niet meer is wat het ooit was, maar dat er een bepaalde cultuur heerst wat het écht niet leuk en gezellig meer maakt. Wij oud-gedienden, daar val ik ook onder, irriteren ons hier mateloos aan en het wordt eens tijd dat Tweakers gaat nadenken met waar ze in godsnaam mee bezig zijn.

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Tel even tot 10.

En wacht op een antwoord. Stuur nog een pm, maar denk er asn dat de moderators niet betaald worden. En een leven naast hun bawn en tweakers hebben.

Misschien heeft het een hele andere rede

[ Voor 11% gewijzigd door jack zomer op 09-05-2026 23:54 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:38
jack zomer schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 23:53:
Tel even tot 10.

En wacht op een antwoord. Stuur nog een pm, maar denk er asn dat de moderators niet betaald worden. En een leven naast hun bawn en tweakers hebben.

Misschien heeft het een hele andere rede
Ik kan wachten tot ik een ons weeg. Ik wacht al 10 dagen op een antwoord.