Krijg plotseling 15 prijsalerts achter elkaar binnen

Pagina: 1
Acties:

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Topicstarter
Vandaag kreeg ik opeens 15 prijsalerts (voor camera's en cameralenzen) achter elkaar binnen via mijn FF browser. Het waren er zoveel dat mijn mailserver ze waarschijnlijk niet allemaal in één keer door wilde laten. In de browser kreeg ik circa 15 alerts door en via email heb ik er daar nu pas tien van binnen.

Het grote aantal prijsalerts dat ineens werd verstuurd leidde ertoe dat ik zojuist ook nog een bericht van Tweakers binnen kreeg:

Sinds 09-05-2026 zijn er meerdere e-mails geweigerd die naar jouw e-mailadres werden verzonden. Deze e-mails zijn vaak de Tweakers-nieuwsbrief of notificaties, maar kunnen ook andere automatisch verstuurde e-mails van Tweakers zijn.

We zouden het op prijs stellen als je jouw e-mailadres wilt controleren en indien nodig aanpassen. Mocht het e-mailadres kloppen, controleer dan ook de spam-instellingen bij je provider.

Let op: mocht je inderdaad op de nieuwsbrief zijn ingeschreven en dit probleem blijft voortduren, dan wordt die inschrijving over een paar dagen verwijderd. Ook zal de e-mailmethode voor notificaties dan worden uitgeschakeld.

Mijn emailadres klopt gewoon en ik heb nog nooit eerder de spamfilter van mijn provider hoeven checken om de prijsalerts te kunnen (blijven) ontvangen. Ik heb verder ook niet de maximumcapaciteit van mijn mailbox bereikt. Zoals gezegd denk ik dus dat die spamfilter van mijn provider gewoon aansloeg op het grote aantal alerts dat gelijktijdig werd verstuurd.

Wanneer één webwinkel (CameraNu) een serie prijsverlagingen ineens doorvoert, dan kan dit kennelijk de consequentie zijn. Verder geen man overboord of zo, maar ik meld het toch maar even.

Gebruikte software: Windows 10, Firefox (laatste versie), Outlook via de browser.

Edit: om 18:30u kwamen er vier van de vijf nog resterende alerts binnen via email.

[ Voor 13% gewijzigd door choogen op 09-05-2026 19:10 ]