Ziggo voegt ESPN toe aan basispakket, tv-prijzen worden…

Pagina: 1
Acties:

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:13
Artikel: nieuws: Ziggo voegt ESPN toe aan basispakket, tv-prijzen worden voor iedereen...
Auteur: @AverageNL

klopt dit stukje wel?

Ze betalen dan nog 9,95 euro per maand en krijgen dan toegang tot ESPN 1 t/m 4 via de Ziggo-mediaboxen en de ESPN Watch-app.

Ziggo site zelf zegt:

Daarvoor krijgen zij dezelfde vier ESPN-kanalen in Ultra HD-beeldkwaliteit via de Next/Next Mini mediabox. Ook kunnen zij de kanalen in Full HD streamen via de Ziggo GO App en de ESPN Watch App, zo hoeven ze niks te missen.

Dat lijkt te suggereren dat FullHD op de mediabox wel standaard is.

• Boudewijn.
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11:19
Artikel: nieuws: Ziggo voegt ESPN toe aan basispakket, tv-prijzen worden voor iedereen...

Het stukje over de verhoging bij kleinzakelijke klanten uit het oorspronkelijke artikel lijkt hier nog te missen? Lijkt mij een waardevolle toevoeging.

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:02

AverageNL

Redacteur
Mirx_NL schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 11:13:

klopt dit stukje wel?

Ze betalen dan nog 9,95 euro per maand en krijgen dan toegang tot ESPN 1 t/m 4 via de Ziggo-mediaboxen en de ESPN Watch-app.

Ziggo site zelf zegt:

Daarvoor krijgen zij dezelfde vier ESPN-kanalen in Ultra HD-beeldkwaliteit via de Next/Next Mini mediabox. Ook kunnen zij de kanalen in Full HD streamen via de Ziggo GO App en de ESPN Watch App, zo hoeven ze niks te missen.

Dat lijkt te suggereren dat FullHD op de mediabox wel standaard is.
Je hebt gelijk, maar volgens mij suggereert het huidige artikel ook niet dat full-HD op de mediabox niet standaard is. Wat zou er precies gewijzigd moeten worden? :)

Wijziging: ik heb de zin voor de duidelijkheid wat aangepast - er staat nu concreter dat toegang tot de ESPN Watch-app de grote wijziging is!
Boudewijn. schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 11:19:

Het stukje over de verhoging bij kleinzakelijke klanten uit het oorspronkelijke artikel lijkt hier nog te missen? Lijkt mij een waardevolle toevoeging.
Voeg ik toe, dank!

[ Voor 3% gewijzigd door AverageNL op 09-05-2026 11:32 ]

• rko4u
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:07
Basis pakket = tv standaard. Dit gaat over de digitale tv pakketten en dus niet over het (basis) kabel tv zenderpakket (met of zonder ziggo go).

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:38
@AverageNL De term basispakket in de titel vind ik verwarrend, dat klinkt namelijk als het kleinste/goedkoopste TV pakket wat je af kan nemen. Dat heet bij Ziggo TV standaard, icm internet kan je voor zo'n 7 euro ook alleen Ziggo Go afnemen. En daarbij heb je straks niet deze extra ESPN zenders en prijsverhoging van 2,50. De prijzen worden dus ook niet voor iedereen met TV via Ziggo verhoogd.

De prijsverhoging en extra ESPN zenders gaan pas in vanaf het TV standaard pakket. Dit is het pakket waar je een Next (mini) decoder of CI+ smartcard voor nodig hebt.

Zie ook de reactievan RobertMe in 'Ziggo voegt ESPN toe aan basispakket, tv-prijzen worden voor iedereen verhoogd'

[ Voor 6% gewijzigd door musicfreak op 09-05-2026 17:38 ]