Ja, qua gebruik van het moderatie systeem wel.
Zoals Jorissie87 het beschrijft is precies zoals het is bedoeld. Dat sommige mensen hun eensheid uitdrukken met de modpunten is onjuist gebruik (en ook mij een doorn in het oog).
Je hebt dus zelf de boel verward door twee dingen bij elkaar te halen die niet gerelateerd zijn.
- Je ongenoegen over wat jij ziet als vrouwonvriendelijk.
- Een gebruik van het modsysteem om te belonen op ‘eensheid’’ met wat je inhoudelijk tegenstaat (waar het modsysteem dus niet voor is). Wellicht zelf ook nog eens kijken naar hoe het moderatie systeem werkt? Het klinkt of je het ook verkeerd gebruikt.
Ik heb de reacties niet gelezen (ga ik ook niet doen), maar hoe zeker weet je dat die modders het modsysteem op de verkeerde manier hebben gebruikt om iets te ‘belonen’ wat in jouw ogen verkeerd is.
Zie je dus meteen hoe moeilijk het is hier iets mee te doen. Bovendien is Tweakers niet de moraalpolitie. Ik kom hier ook regelmatig dingen die mij en anderen tegenstaan, maar moet tweakers dat oplossen? Daar kun je ook in thread op reageren…als dat uit de hand loopt is dat wel weer mod-actie waardig.
Ik heb nnog wel een vraag voor je, wat filosofischer van aard:
Die reacties bestonden, ongeacht of ze ‘ok’ of slecht zijn. Je hebt er een paar vrouwen naar laten kijken…dat doet vermoeden dat ze eerst niet er van wisten. Daar werden ze pissed van en moeten nu leven met een bevestiging dat sommige mannen (in jouw/hun ogen) zwijnen zijn (en dan maar hopen dat dat niet meteen wordt doorgetrokken naar alle mannen, wat tegenwoordig ook nogal eens gebeurd)…
Vindt je echt dat je de wereld zo beter aan het maken bent?
edit : tikfouten, tikken op een tablet is meh