ASUS NUC 16 Pro - Het einde van de vierkante NUC

Pagina: 1
Acties:

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Artikel: review: ASUS NUC 16 Pro - Het einde van de vierkante NUC
Auteur: @Tomas Hochstenbach

Ik lees dat de test sample een stuk rapper geheugen heeft dan wat de consument uiteindelijk kan kopen. Is dat geheugen teruggeschroefd naar de lagere maar wel beschikbare snelheid voor de relevante tests? Zoniet, dan vertekent dat de resultaten wellicht, waardoor het ding er positiever uitkomt omdat ze heel handig een ander apparaat hebben toegestuurd. Pure marketing dan.

• xSNAKEX
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-05 12:55
Aanvullende vraag, waar is de multipage opmaak? Krijg deze op mobiel iig niet las mogelijkheid.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:19

Nakebod

Nope.

xSNAKEX schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:38:
Aanvullende vraag, waar is de multipage opmaak? Krijg deze op mobiel iig niet las mogelijkheid.
Die eh.. staat helemaal logisch onderaan het artikel na 45 minuten scrollen :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• MartinPTweak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:34
Is het een idee om ook een barchart te laten zien van de prijzen op dit moment van de andere apparaten?
Ik zie bijvoorbeeld heel grote verschillen met de GMKText EVO-X2 en als noob in dit segment weet ik niet dat misschien wel het duurste apparaat is....

Dat maakt het een stuk makkelijker om de vergelijking te maken gebaseerd op budget.

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 22:44

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Goedemorgen!

@Bundin We hebben het sample zonder aanpassingen getest - ik vraag me trouwens af of de snelheid van het geïntegreerde geheugen überhaupt instelbaar is. Dat de snelheid die ASUS daadwerkelijk gaat verkopen afwijkt is inderdaad niet heel zuiver, al moet ik zeggen dat het sample hier al lag ruim voordat de in de Benelux verkochte configuraties bekend werden, dus ik denk niet dat het kwade opzet is.

@MartinPTweak Technisch heb ik daar geen kant-en-klare mogelijkheid voor, maar in dit specifieke geval zou het ook weinig oplossen, omdat de GMKtec op dit moment geen prijs heeft in de Pricewatch.

• MartinPTweak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:34
Tomas Hochstenbach schreef op maandag 11 mei 2026 @ 10:06:
@MartinPTweak Technisch heb ik daar geen kant-en-klare mogelijkheid voor, maar in dit specifieke geval zou het ook weinig oplossen, omdat de GMKtec op dit moment geen prijs heeft in de Pricewatch.
Hoi, dit was mijn vraag: "Is het een idee om ook een barchart te laten zien van de prijzen op dit moment van de andere apparaten?".

De GMK is een outlier in een aantal charts dus daar had ik naar gekeken, was alleen maar een voorbeeld.
Misschien zitten de apparaten waar nu mee vergeleken wordt in een prijs range van 500 tot 2500 Euro waardoor elk van de charts zinloos is, appels en peren vergelijken.
Pagina: 1