Kan tvout bij radeonVE niet aanzetten

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 13:42
Ik heb een radeonVE 32MB met een tvout gekocht, als ik de tvweergave wil aanzetten lukt dat niet omdat de knop voor de tv(net als de fpd, tweede monitor dus 4 knoppen in totaal samen met de normale monitor) uitgechakeld is.

De knop voor de gewone monitor staat gewoon aan(aanklikbaar), bij de andere knoppen(inclusief die van de tv) zijn ze disabled(niet aanklikbaar) en is er een plaatje van een plug en een kabel met een kruis doorheen(kabel dus niet aangesloten?). Wat betekent dat? de kabel van de videokaart naar de tv zit erin dus om welke kabel vraagt hij?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Welk OS draai je? Win2K kan dat namelijk niet, gewoon ff zoeken naar: TVCC2000 Daarmee lukt het wel.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Goldme
Klopt, en waarom is dat progje zo moeilijk te vinden(ik heb hem uiteindelijk wel)? er moest een illegale site aan te pas komen om hem te bemachtigen.

Het is inderdaad win2000. TVCC2000 doet het ook niet.

Weet je waarom windows 2000 niet wil? want dan moet er toch een legale en goed ondersteunde manier zijn?

Dank voor je tip trouwens.

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
ATI Rage mobility is wel een andere kaart!

Ik heb Win 2000 draaien en bij bij werkt het wel!
Mijn tv is aangesloten met een Tulip stekker.

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• Goldme
die van mij is zo aangesloten vanaf de videokaart:

vanaf videokaart loopt zo'n zwarte plug(een soort ps/2 plug van je muis) over in een gele tulpstekker. en die tulpstekker wordt verlengd en ingestoken in een scartplug en die gaat in de tv.

Op de scartzender in de tv krijg ik alleen sneeuw te zien, geen beeld.

en bij eigenschappen blijft dat foto met een kabel en daar een kruis doorheen staan en de knoppen voor tv zijn niet te selecteren.

• Goldme
Het is gelukt, na een PAAR keer die klote software van ATI herinstalleren pakte hij het eindelijk, thank God.
Pagina: 1