Hi allemaal, ik ga binnenkort mijn thuiswerk situatie upgraden en vroeg me af wat ik nou precies nodig heb. Gemini en ChatGPT zeggen steeds andere dingen...
Ik heb het volgende:
- Muis wireless met dongle.
- Toetsenbord, bedraad.
- Twee monitors
- Desktop
- MacBook Pro (16-inch, M5)
Mijn Situatie
Ik wil 1 simpele draad die over mijn bureau loopt waar ik mijn Macbook op aansluit. Zodra ik deze aansluit zie ik beeld op mijn laptop en twee schermen (extended, niet mirror) en zowel keyboard als muis zijn te gebruiken + laptop laadt op.
Als ik mijn PC wil gebruiken, wil ik niet draden ergens uit moeten trekken en in mijn PC.
Ik zal nooit beide systemen tegelijk gebruiken, dus of macbook of desktop.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zit er dus aan te denken om twee HDMI kabels vanuit de schermen direct in mijn PC te stoppen, daarnaast nog twee HDMI kabels die in de docking station gaan. Voor de muis dongle en toetsenbord heb ik dan een USB hub waar deze op aansluit. Vanuit deze USB hub zal er dan een kabel naar de docking station gaan voor de MacBook en de andere direct in de PC.
Is mijn gedachtegang enigszins correct?
Zat te denken om het volgende te kopen:
- Dell UD22 (Docking)
- Ugreen USB Switch
Je hulp wordt super erg gewaardeerd!!
Ik heb het volgende:
- Muis wireless met dongle.
- Toetsenbord, bedraad.
- Twee monitors
- Desktop
- MacBook Pro (16-inch, M5)
Mijn Situatie
Ik wil 1 simpele draad die over mijn bureau loopt waar ik mijn Macbook op aansluit. Zodra ik deze aansluit zie ik beeld op mijn laptop en twee schermen (extended, niet mirror) en zowel keyboard als muis zijn te gebruiken + laptop laadt op.
Als ik mijn PC wil gebruiken, wil ik niet draden ergens uit moeten trekken en in mijn PC.
Ik zal nooit beide systemen tegelijk gebruiken, dus of macbook of desktop.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zit er dus aan te denken om twee HDMI kabels vanuit de schermen direct in mijn PC te stoppen, daarnaast nog twee HDMI kabels die in de docking station gaan. Voor de muis dongle en toetsenbord heb ik dan een USB hub waar deze op aansluit. Vanuit deze USB hub zal er dan een kabel naar de docking station gaan voor de MacBook en de andere direct in de PC.
Is mijn gedachtegang enigszins correct?
Zat te denken om het volgende te kopen:
- Dell UD22 (Docking)
- Ugreen USB Switch
Je hulp wordt super erg gewaardeerd!!