Winamp + XP -> begin niet goed

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56
Hey, bij mij is het zo dat Winamp in WinXP de eerste seconde van een liedje gewoon overslaat! Dus hij begint niet helemaal waar ie zou moeten beginnen.

Kent iemand dit, en weet een oplossing?

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Zelf heb ik er last van dat bij het starten van elk nummer een kraak te horen is.. zal wel aan de compabiliteit liggen met de live player....

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56
Op donderdag 20 september 2001 22:35 schreef evaarties het volgende:
Zelf heb ik er last van dat bij het starten van elk nummer een kraak te horen is.. zal wel aan de compabiliteit liggen met de live player....
Hmmzz, das ook vaag.....

Heb net effe met Winamp zitten klooien en heb bij de DirectSound plugin de Polling Delay op 100ms gezet, deze stond op 10 ms, mijn probleem is opgelost, misschien kun jij ook effe klooien met de instellingen.

BTW, heb je dat alleen bij Winamp, of ook bij andere mediaspelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Alleen bij WinAmp geloof ik.. ff opletten bij die andere spelers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:24

KroeT

[...]

Op donderdag 20 september 2001 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Hey, bij mij is het zo dat Winamp in WinXP de eerste seconde van een liedje gewoon overslaat! Dus hij begint niet helemaal waar ie zou moeten beginnen.

Kent iemand dit, en weet een oplossing?
Je draait nu de Nullsoft DirectSound plugin, die moet je even omzetten naar de Nullsoft waveOut plugin, dan heb je er geen last van. Maakt qua geluidskwaliteit niet uit.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik winamp opstart hoor ik steeds een ruis (onder XP), als ik meerdere plugins aanzet, wordt de ruis erger, wat kan ik hier aan doen.

Groeten,
Richard
Pagina: 1