HP Officejet T65 Startup in win2k

Pagina: 1
Acties:

• Explore
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Topicstarter
Ik heb dus zo'n ding, die prachtig werkt, alleen telkens als ik m'n systeem opstart in Win2k dan gaat het OS communiceren met de printer en allerlei tests uitvoeren. Allemaal leuk en aardig, maar het duurt nogal lang. Dwz bijna aan minuut ofzo... :Z

Op zich lijkt het me allemaal niet zo noodzakelijk, want in bv. Win98 worden die tests niet doorlopen en werkt het printen ook uitstekend.

Vraag is dus: is dat nou nodig? En kan ik er van af? Zo ja: hoe?

Iemand enig idee?

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

Verwijderd

Kijk in apparaatbeheer of je LPT poort staat ingesteld op puur ECP alleen. Mocht je een Packard Bell hebben probeer het dan in te stellen op Bi-Di in plaats van ECP. Voor het instellen van je parallel poort modus (indien je niet weet hoe je dat moet doen) doe je er verstandig aan om de leverancier van je mobo raad te plegen.
Check of je ook de juiste kabel gebruikt (IEEE 1284). Maak geen gebruik van een switch-box, dongel of dat je de parallele poort deelt met een ander apparaat.
Check ook of je Service Pack 1 voor Windows 2000 hebt geinstalleerd. Service Pack 2 zal NIET werken met je officejet....foutje van Microsoft |:(
Probeer Service Pack 2 te deinstalleren voor zover het kan.