Ik heb 2 vaste trappen in huis. Onderaan de 1e en bovenaan de 2e zit direct een deur naar de kamer ervoor/erachter. De deur boven heb ik volledig nieuw geplaatst onlangs inclusief kozijn tijdens een volledige zolderverbouwing. Beneden is gewoon een bestaand, oud kozijn
Nu ontdekte ik het bestaan van magneetsloten en dat leek me ivm de trap en het iets lastiger achter je dichtdoen wel handig. Tevens dacht ik dat het dan voor de deur beneden een mooie upgrade zou zijn.
Het probleem zit hem echter in het plaatsen van de sluitkom. Onderstaand 3 fotos van de huidige situatie:
:strip_exif()/f/image/ssPWu0ZF3aZ9ktRvrFvhKkV1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K8UDDDqTeyYK9n2TOyqRoCUW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DcD4YYiM6gsa5qKXK8PWDo9T.jpg?f=fotoalbum_large)
De magnetische sluitkom past hier niet zomaar in; in beide deuren niet.
Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat te doen. Hak ik ze erin met een beitel? Zijn er freesmallen voor? En zo ja, welke frees en welke map moet ik dan hebben? Ik wil er best wat moeite in steken om het voor elkaar te krijgen.
Online lijkt het allemaal alsof het zomaar 1-2-3 uitwisselbaar is, maar dat is in dit geval niet. En ik kan best wat maken en klussen, maar ben hier enigszins huiverig voor omdat het zo definitief is en ik het dus in 1x goed wil doen. Hoop dat hier de juiste kennis en ervaring zit die ik zoek.
Nu ontdekte ik het bestaan van magneetsloten en dat leek me ivm de trap en het iets lastiger achter je dichtdoen wel handig. Tevens dacht ik dat het dan voor de deur beneden een mooie upgrade zou zijn.
Het probleem zit hem echter in het plaatsen van de sluitkom. Onderstaand 3 fotos van de huidige situatie:
:strip_exif()/f/image/ssPWu0ZF3aZ9ktRvrFvhKkV1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K8UDDDqTeyYK9n2TOyqRoCUW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DcD4YYiM6gsa5qKXK8PWDo9T.jpg?f=fotoalbum_large)
De magnetische sluitkom past hier niet zomaar in; in beide deuren niet.
Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat te doen. Hak ik ze erin met een beitel? Zijn er freesmallen voor? En zo ja, welke frees en welke map moet ik dan hebben? Ik wil er best wat moeite in steken om het voor elkaar te krijgen.
Online lijkt het allemaal alsof het zomaar 1-2-3 uitwisselbaar is, maar dat is in dit geval niet. En ik kan best wat maken en klussen, maar ben hier enigszins huiverig voor omdat het zo definitief is en ik het dus in 1x goed wil doen. Hoop dat hier de juiste kennis en ervaring zit die ik zoek.