InfoTech Tutorials frauduleus?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

• Manado
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03:44
Beste mensen dit is een vervolg op mijn bericht van 06-01-2026.

Allereerst excuses dat ik toen niet duidelijk was, had toen door omstandigheden geen tijd om er verder op door te gaan. Ben er ondertussen achter gekomen dat InfoTech Tutorials voor 75% zeker frauduleus is dus kijk er mee uit. Op mijn vorige bericht heb ik een video terug gevonden die wil ik hierbij uploaden, deze staat op mijn computer maar weet niet hoe ik deze upload? Als er iemand nog meer info heeft hoor ik het graag.

M.vr.gr. Manado

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:58
Het wordt er niet heel veel duidelijker op.
De filmpjes die verwijzen naar Infotech tutoriais met een i ipv L verwijzen naar een scamsite, op het eerste gezicht proberen ze je naar een streamingdienst te lokken van een bedrijf op Cyprus, dat lijkt op iets wat op Tweakers eerder voorbij is gekomen. Wie z'n creditcard daar invult komt waarschijnlijk niet meer van het abonnement af.
Er staan wat ogenschijnlijk normale links naar apps op de Play Store tussen, ik denk gewoon om wat inhoud te creëren, maar ik zou alsnog niet aanraden om via die links te installeren. Het is goed mogelijk dat ze via een affiliate-programma geld krijgen voor die links, maar ik zie geen codes in de links. Ook een hoop links naar dubieuze apps, sommige met abo's en aankopen.

De content is verder allemaal AI-gegenereerd en slaat nergens op. Het is allemaal troep om die scamadvertenties te tonen.

[ Voor 11% gewijzigd door Solarsparc op 07-05-2026 05:08 ]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Okee, maar er zijn heel veel frauduleuze websites. Die hoeven niet allemaal hun eigen topic op tweakers.

Dit topic is gesloten.