Ik zou graag mijn TV speakers vervangen met iets beter van kwaliteit. Ik wou eerst een soundbar kopen, maar ik las dat dit afgeraden wordt wegens de prijs/kwaliteit, modulariteit en levensduur. Daarom zou ik voor 3 speakers gaan: een links, een rechts en een center (vooral voor dialogen goed te horen).
De TV en heel de muur is bezet met kasten, maar de speakers en versterker zouden er wel in moeten passen. Alleen de center speaker maakt het wat moeilijk. Deze lijkt redelijk hoog en maakt de kijkhoek misschien wel iets minder goed. Kan je een TV daarop zetten, of moet die dan vastgemaakt worden aan de muur?
Ik zou er graag de volgende dingen op aansluiten:
- TV
- Gameconsole
- Platenspeler
- In de toekomst iets als Apple TV
Daarnaast zou ik het ook gebruiken als radio en muziek afspelen via Spotify/Chromecast/Airplay/Bluetooth.
Met wat opzoekingswerk kwam ik op de volgende configuraties en dat lijkt qua prijs wel oké. Wat denken jullie hiervan?
De TV en heel de muur is bezet met kasten, maar de speakers en versterker zouden er wel in moeten passen. Alleen de center speaker maakt het wat moeilijk. Deze lijkt redelijk hoog en maakt de kijkhoek misschien wel iets minder goed. Kan je een TV daarop zetten, of moet die dan vastgemaakt worden aan de muur?
Ik zou er graag de volgende dingen op aansluiten:
- TV
- Gameconsole
- Platenspeler
- In de toekomst iets als Apple TV
Daarnaast zou ik het ook gebruiken als radio en muziek afspelen via Spotify/Chromecast/Airplay/Bluetooth.
Met wat opzoekingswerk kwam ik op de volgende configuraties en dat lijkt qua prijs wel oké. Wat denken jullie hiervan?
Oberon
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Versterkers en receivers | Denon AVR-X1800H DAB | € 587,- | € 587,- |
| 1 | Speakers | Dali Oberon 1 Zwart | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Speakers | Dali Oberon Vokal (Zwart) | € 341,- | € 341,- |
| Totaal | € 1.277,- | |||
Elac 6
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Versterkers en receivers | Denon AVR-X1800H DAB | € 587,- | € 587,- |
| 1 | Speakers | Elac Debut 3.0 B6.3 | € 0,- | € 0,- |