Vragen ervraren Monteurs

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• QuintRemijn
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 12:15
Hallo, ik loop stage bij een autobedrijf en doe onderzoek naar hoe zij beter ervaren monteurs kunnen aantrekken. Om dit goed te kunnen beantwoorden, ben ik benieuwd naar jouw perspectief als vakman.
Ben jij een ervaren monteur met 5 of meer jaar werkervaring? Dan zou ik het erg waarderen als je onderstaande vragen kort wilt beantwoorden. Het kost maar een paar minuten!
-Wat zijn voor jou de belangrijkste redenen om voor een bepaalde werkgever te kiezen?
-Hoe zoek je meestal naar een nieuwe baan of werkgever? Bijvoorbeeld via een vacaturesite, sociale media of via via?
-Welke factoren wegen het zwaarst voor jou bij het kiezen van een werkgever? Denk aan salaris, werksfeer, doorgroeimogelijkheden, werktijden, of iets anders.

Alle reacties

• ethan..1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:13
Niet meer werkzaam in de automotive branche maar wel 12 jaar geweest.

Uiteindelijk uit de branche gestapt wegens CAO klein metaal, dit kan nuttig zijn voor jouw onderzoek.
  • belangrijkste redenen om voor een bepaalde werkgever te kiezen (economische redenen afstand in KM het kan veranderd zijn maar toen der tijd was er geen KM vergoeding.
  • Hoe zoek je meestal naar een nieuwe baan of werkgever (vaak via via oud klasgenoten en vriendenkring, gestart bij een algemene garage daarna dealer garage.
  • Welke factoren wegen het zwaarst voor jou bij het kiezen van een werkgever ( doorgroeimogelijkheden en klussen op zaterdag :o als monteur ben je toch vaak op jezelf aangewezen en er is vaak 1 voorman en 1 chef werkplaats en die kunnen dit lang blokkeren om ruimte te maken voor doorgroeimogelijkheden, als je er voor kiest om op de werkvloer te blijven.

Succes ermee.