Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe - Globalping Probe
Deze handtekening is momenteel langer dan u van ons gewend bent.
Blogpost heeft het ook over 5 mei en ik kon gisterenavond geen Duitse website bereiken.
Snelle reactie. Even in de TS de tijden gezet wat ik ermee bedoel.TijsZonderH schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 07:54:
Ik snap niet wat je bedoelt.:
Of is de . Volgens de huisstijl van Tweakers?
[ Voor 88% gewijzigd door RobbyTown op 06-05-2026 08:02 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe - Globalping Probe
Wij schrijven tijdnotaties met een punt: dat is beter dan met een dubbele puntRobbyTown schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 07:59:
[...]
Snelle reactie. Even in de TS de tijden gezet wat ik ermee bedoel.
Oh wauw dat krijg je als je een lang weekend weg was, in mijn hoofd is het pas maandag. Ook wel lekker vroeg weer weekend straksZeara schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 07:54:
De storing was niet zondag op maandag, maar gisterenavond
Blogpost heeft het ook over 5 mei en ik kon gisterenavond geen Duitse website bereiken.
Deze handtekening is momenteel langer dan u van ons gewend bent.
Aha huisstijl dusTijsZonderH schreef op woensdag 6 mei 2026 @ 08:01:
[...]
Wij schrijven tijdnotaties met een punt: dat is beter dan met een dubbele punt
[...]
[ Voor 81% gewijzigd door RobbyTown op 06-05-2026 08:23 ]
De problemen ontstonden rond 21.50 op zondagnacht.
Redactioneel gebruiken wij inderdaad de punt in vermeldingen van tijden (21.50 uur en 2.00 uur), wat ook beschouwd wordt als de gebruikelijkste wijze.
De .de-domeinen zonder dnssec waren net zo hard getroffen. Denic communiceerde dit onzorgvuldig in hun storingsmelding.De storing lag volgens Denic bij 'een verstoring in zijn DNS-diensten voor .de-domeinen. "Als gevolg zijn alle .de-domeinen die met Dnssec zijn getekend, getroffen in hun bereikbaarheid."
-- Peter van Dijk