wastafelmeubel + spiegelkast 110cm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MRIdev
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:27
Als vervanger voor onze huidige badkamermeubel met een kleine wasbak, één kraan, een breedte van zo'n 100cm en één sifon zijn we op zoek naar een vervanger. De voorkeur is een badkamermeubel met een spiegelkast van 110cm breed, één grote wasbak (voorkeur), twee kranen op de wasbak en met één sifon. Hierdoor hoeven we geen tegels oid eraf te halen. De ruimte tussen de twee muren waar het meubel moet komen is 112cm.

Online heb ik het nodige zoekwerk verricht en kan tot nu toe niks vinden wat passend is wat meubel betreft. De enige wastafel die ik kan vinden die aan onze wensen voldoet is https://clou.nl/product/cl-02-13038/ en dit is een zwevende wastafel, eventueel met een rek eronder te koop.

De wastafelmeubels van 110cm die ik heb gevonden hebben meestal een kleine (asymmetrische) wasbak met één kraan en in het geval van twee kranen komen deze uit de muur.

Zijn er wastafelmeubels met wastafels die aan onze eisen voldoet? Andere gedachte is om onder de Clou wastafel een meubel met bijpassende spiegel te laten maken bij bijvoorbeeld https://www.bdutch.nl. Echter, maken zij ook geen meubels van 110cm met dubbele kraan en grote wasbak. Uiteraard kan ik ze hierover mailen.

Alle reacties

• MikaX
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 17:06
Ook deze clou wastafel gebruikt 2 kranen. Daarvoor moet toch iets aangelegd worden. Een sifon is voor de afvoer, niet de aanvoer van water.
Ik zou voor 100 cm gaan, wastafel met 1 afvoer en dus sifon, 2 kranen en een kastje. 110 past maar krap in 112 en is lastig schoon te houden.

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
je kan ook voor een maatwerk kast gaan in 112cm met een werkblad en losse wastafel naar keuze erop, dat kan elke timmerman/meubelmaker voor je regelen. je moet dan idd nog wel leidingwerk organiseren voor je tweede kraan als je dat echt per se wil. je zou nog een achterwandje kunnen maken van pvc badkamerplaat of werkblad om het één geheel te maken qua zicht.