Hoi, eerste bericht na jaren lid te zijn van Tweakers.
Ik maak deel uit van een (zeer) beperkt groepje vrijwilligers die een organizatietje zonder enige officiële structuur in de lucht houden. Ik heb recent wat meer taken op mij genomen door het stoppen van een aantal anderen.
We hebben een webiste online staan en dat loopt via one.com. Ikzelf ken er jammer genoeg niets van. Ik heb dit ook niet opgezet. Ik weet gewoon dat hij bestaat.
Op de vorige rekening die ik bemachtigd heb stonden volgende kosten:
Productbeschrijving: Bedrag in EUR:
Hostingpakket: Explorer - 12 maanden EUR 143,88
Jaarlijks domeintarief (.be) EUR 24,99
Add-on: Back-up & Herstel - 12 maanden EUR 29,88
Add-on: Managed WP - 12 maanden - 12 maanden EUR 83,88
+21% btw EUR 59,35
Totaal factuurbedrag in EUR: 341,98
Edit: bovenstaande dus voor een jaar.
We hebben nog budget om dit te dekken maar daarna is het gedaan, gezien er nu veel minder leden zijn.
Kan dit goedkoper? Ik heb ooit via weebly eens een website 'gemaakt', zou dit een deel van een goedkoper alternatief kunnen zijn, bij welke host dan ook, om bv. achter onze URL te hangen? Ik bedenk maar iets.
Of zijn dit degelijke en gangbare prijzen en kan het niet goedkoper?
Indien er info mist, laat maar weten.
Tx voor een eventueel antwoord.
Ik maak deel uit van een (zeer) beperkt groepje vrijwilligers die een organizatietje zonder enige officiële structuur in de lucht houden. Ik heb recent wat meer taken op mij genomen door het stoppen van een aantal anderen.
We hebben een webiste online staan en dat loopt via one.com. Ikzelf ken er jammer genoeg niets van. Ik heb dit ook niet opgezet. Ik weet gewoon dat hij bestaat.
Op de vorige rekening die ik bemachtigd heb stonden volgende kosten:
Productbeschrijving: Bedrag in EUR:
Hostingpakket: Explorer - 12 maanden EUR 143,88
Jaarlijks domeintarief (.be) EUR 24,99
Add-on: Back-up & Herstel - 12 maanden EUR 29,88
Add-on: Managed WP - 12 maanden - 12 maanden EUR 83,88
+21% btw EUR 59,35
Totaal factuurbedrag in EUR: 341,98
Edit: bovenstaande dus voor een jaar.
We hebben nog budget om dit te dekken maar daarna is het gedaan, gezien er nu veel minder leden zijn.
Kan dit goedkoper? Ik heb ooit via weebly eens een website 'gemaakt', zou dit een deel van een goedkoper alternatief kunnen zijn, bij welke host dan ook, om bv. achter onze URL te hangen? Ik bedenk maar iets.
Of zijn dit degelijke en gangbare prijzen en kan het niet goedkoper?
Indien er info mist, laat maar weten.
Tx voor een eventueel antwoord.