Ik zoek een?
Nieuwe PSU voor mijn pc, ik vermoed dat diegene die ik nu gebruik of te weinig stroom onder load kan geven of kapot aan het gaan is. Graag modulair!
Wat is je budget?
Max €200/210 excl verzending
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, zolang het maar betrouwbaar is dat het een lange tijd weer mee kan gaan. Mijn huidige is een seasonic
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Desktop:
Windows 11
Intel i9 10850k (Niet overgeclocked)
32GB Ram
Asrock Z590 Extreme
Geforce RTX 3060
HDD/SSD:
931GB Western Digital WDC WD10EADS-00M2B0 (SATA )
2794GB Western Digital WDC WD30EURX-63T0FY0 (SATA )
2794GB Western Digital WDC WD30EURS-73TLHY0 (SATA )
1863GB TOSHIBA DT01ABA200 (SATA )
931GB Samsung SSD 970 EVO 1TB (Onbekend (SSD))
Reden van nieuwe PSU is voornamelijk dat mijn PC op random momenten ineens zichzelf afsluit. En ik vermoed dat het door de PSU komt, dat mijn pc waarschijnlijk teveel stroom vraagt en de PSU het niet aankan? Las veel online dat dit een oorzaak kon zijn.
Heeft 6 case fans, CPU cooler heeft ook 2 fans.
Mijn oude PSU: Seasonic Focus GX-850 , gekocht in 2024
Maar recent begint hij heel vaak deze kuren te geven wat ik hierboven beschreven heb...
Wat ik zelf ondertussen gevonden heb adhv pricewatch, en reden dat ik voor 1000 wil gaan is dat zoals ik al beschreef bang ben dat op de warme dagen/load mijn pc teveel vraagt van mijn PSU en daardoor afsluit.
Wil dit voorkomen in de nabije toekomst vooral tijdens game sessies of wanneer ik met andere belangrijke dingen bezig ben.
Dat een PSU meer geluid kan maken dan een andere maakt voor mij persoonlijk niet uit. Ik wil gewoon graag weer mijn stabiele PC terug
Hopelijk kan iemand mij hierin beter adviseren want ik ben al gelange tijd niet meer actief op de PC onderdelen markt...
Nieuwe PSU voor mijn pc, ik vermoed dat diegene die ik nu gebruik of te weinig stroom onder load kan geven of kapot aan het gaan is. Graag modulair!
Wat is je budget?
Max €200/210 excl verzending
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, zolang het maar betrouwbaar is dat het een lange tijd weer mee kan gaan. Mijn huidige is een seasonic
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Desktop:
Windows 11
Intel i9 10850k (Niet overgeclocked)
32GB Ram
Asrock Z590 Extreme
Geforce RTX 3060
HDD/SSD:
931GB Western Digital WDC WD10EADS-00M2B0 (SATA )
2794GB Western Digital WDC WD30EURX-63T0FY0 (SATA )
2794GB Western Digital WDC WD30EURS-73TLHY0 (SATA )
1863GB TOSHIBA DT01ABA200 (SATA )
931GB Samsung SSD 970 EVO 1TB (Onbekend (SSD))
Reden van nieuwe PSU is voornamelijk dat mijn PC op random momenten ineens zichzelf afsluit. En ik vermoed dat het door de PSU komt, dat mijn pc waarschijnlijk teveel stroom vraagt en de PSU het niet aankan? Las veel online dat dit een oorzaak kon zijn.
Heeft 6 case fans, CPU cooler heeft ook 2 fans.
Mijn oude PSU: Seasonic Focus GX-850 , gekocht in 2024
Maar recent begint hij heel vaak deze kuren te geven wat ik hierboven beschreven heb...
Wat ik zelf ondertussen gevonden heb adhv pricewatch, en reden dat ik voor 1000 wil gaan is dat zoals ik al beschreef bang ben dat op de warme dagen/load mijn pc teveel vraagt van mijn PSU en daardoor afsluit.
Wil dit voorkomen in de nabije toekomst vooral tijdens game sessies of wanneer ik met andere belangrijke dingen bezig ben.
Dat een PSU meer geluid kan maken dan een andere maakt voor mij persoonlijk niet uit. Ik wil gewoon graag weer mijn stabiele PC terug
Hopelijk kan iemand mij hierin beter adviseren want ik ben al gelange tijd niet meer actief op de PC onderdelen markt...
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 1250 - V2 - Full Modular | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM1000x SHIFT (2025), Zwart | € 196,15 | € 196,15 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM1000x SHIFT, Zwart | € 180,34 | € 180,34 |
| 1 | Voedingen | Seasonic FOCUS GX ATX 3 (2024) 1000W | € 147,39 | € 147,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 713,78 | ||
/f/image/cPCnl9BTDDyazsyDuzCwcah1.png?f=fotoalbum_large)