Toon posts:

Wat is het verschil tussen de Marmitek 30 en 50?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er niks meer van.... De Marmitek Gigavideo 30 en 50 lijken allebei geschikt te zijn voor het gebruik met een afstandsbediening in de ruimte van de ontvanger, zodat er aan de kant van de zender iets aangestuurd kan worden, maar toch schijnt er een verschil te zijn... :? Maar wat? :?

Wat als ik zo'n Marmitek setje wil gebruiken met een infrarood poort op mijn pc, welke moet ik dan hebben of voldoen ze allebei?
Of nog beter, wat ik dus eigenlijk van plan ben, een Marmitek setje in combinatie met een infrarood muis. Kan ik lekker voor de TV mijn muis gebruiken terwijl ik op de buis mijn pc beeld heb. Welk setje moet ik hiervoor aanschaffen? Of kan dit zowiezo niet werken?

Hopelijk kan iemand mij hier iets meer over vertellen, want ik zie geen verschil tussen deze setjes.
Alvast erg bedankt voor de reacties! :)

Verwijderd

De 30 heeft een ingebouwde modulator waardoor je je TV gewoon met een RF-kabeltje kan aansluiten ipv scart.
Maar jij hebt genoeg aan de 50, en die is ook nog goedkoper. :)

Verwijderd

Topicstarter
KIP, hartelijk bedankt voor je reactie! Eindelijk snap ik het nu! :D Wat hebben ze het debiel uitgelegd op de website van Marmitek!

Maar eeeh, denken jullie dat dat grapje met een infrarood muis en dat Marmitek setje wel gaat werken?

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Ik zou ook eens kijken naar de marmitek mouse remote, daarmee heb je niet het infrarood kanaal nodig, en gebruik je radiosignalen om een muis te gebruiken.

'T is altijd een optie :-)

Greetz,

Pascal