Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
zitten echt lachuh tussen
Ach, voor die 0.75$ verzend kosten hoef je het niet te laten toch??Op donderdag 20 september 2001 21:50 schreef Lomu het volgende:
INKOOPACTIE!!!
Maar inderdaad, er zijn genoeg mensen die geen cc hebben.
Verwijderd

* MrE vind de site wel een beetje doxa, maart wil voort fl15,- wel een gokje wagen bij een gezamelijke inkoopactie
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Huh, 15 piek te duur, ik vinnut wel een OK prijsje hoorOp donderdag 20 september 2001 21:54 schreef Lomu het volgende:
Shit man ze komen op ±15 gulden per stuk, lama. Ik vond die amd k6-2 wel strak voor op men servertje, maarja 15 gulden is niet leuk
Hmm, tis niet mijn website i.i.g.Op donderdag 20 september 2001 21:55 schreef MrE het volgende:
* MrE vind de site wel een beetje doxa
http://www.scotgold.com
Kun je helemaal zelf verzinnen wat erop moet.
If you don’t have enough time, stop watching TV.
Die zijn wel een heel stuk goedkoper, alleen is het aanbod ook wel een stuk minder.Op donderdag 20 september 2001 22:00 schreef jvhaarst het volgende:
Ik denk dat jullie deze dan ook wel interessant zullen vinden:
http://www.scotgold.com
Kun je helemaal zelf verzinnen wat erop moet.
Ik kan ook niet een optie vinden om met Paypal te betalen??Op donderdag 20 september 2001 22:09 schreef Da Joker het volgende:
[..]
Die zijn wel een heel stuk goedkoper, alleen is het aanbod ook wel een stuk minder.
Verwijderd
bull je kan ze zelf maken, ik wilde er 1 laten maken voor m`n CS clan alleen ik mot nog een credit-card aanvragen:Op donderdag 20 september 2001 22:09 schreef Da Joker het volgende:
[..]
Die zijn wel een heel stuk goedkoper, alleen is het aanbod ook wel een stuk minder.
WHAHAHAH, cool
Of je zoekt iemand die het even voor wil schieten.Op donderdag 20 september 2001 22:14 schreef tva_goku het volgende:
[..]
bull je kan ze zelf maken, ik wilde er 1 laten maken voor m`n CS clan alleen ik mot nog een credit-card aanvragen:
Maar die vent zit in Engeland, desnoods stop je het geld in een envelop.
Maar ben ik nou blind, of staat er een paypal logo op z'n site ?
If you don’t have enough time, stop watching TV.

ROFL
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Deze had ik ook al gezien ja, vet lachu!Op donderdag 20 september 2001 22:38 schreef ReseTTim het volgende:
gewoon ff alle files in je getright browser zetten en dan downen en ff met acdsee bekijken veel makkelijker
[afbeelding]
ROFL
Minimaal 10 badges per soort zie ik staan.
Alleen verzendkosten kan ik niet vinden...
[edit]
oh ja
35p = 1,10 gulden (ongeveer)
www.kuiphuis.nl