VPN router zonder wifi

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Vraag

• Jakob1969
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05 14:18
Ik zoek een betaalbare VPN router zonder Wifi met als doel om alleen mijn Samsung Smart TV bedraad te verbinden met de VPN router voor een stabiele IPTV verbinding.
De VPN router is weer verbonden met de Ziggo modem.

Wat is hiervoor de beste optie?

Alle reacties

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:39

lier

MikroTik nerd

Hangt ervan af. Welk VPN protocol wil je gebruiken? Kan de Samsung wellicht zelf een VPN cliënt draaien (oprecht geen idee).

Zelf gebruik ik MikroTik, zeer betaalbaar/veel opties/Europees. Gaat wel gepaard met een leercurve (en een geweldige gebruikers community).

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En misschien nog wel belangrijker dan de gewenste VPN oplossing: wat versta je precies onder IPTV. Oftewel: op welke manier wil je TV kijken op Samsung?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dus anders gesteld: op basis van ervaringen van veel mensen hier, denken we dat je een oplossing probeert te creëren voor een probleem wat eigenlijk onderliggend speelt.

Anders dan letterlijk je vraag te beantwoorden proberen we dus mee te denken om het originele issue in kaart te krijgen en wellicht te verhelpen.

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:03
Ik denk dat ie zijn illegale iptv kastje achter een vpn probeerd te krijgen, zodat ie hopelijk niet traceerbaar is als ie illegaal tv kijkt.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Het vermoeden is hier dat je een VPN zoekt voor het gebruik met een illegale IPTV dienst, aangezien we daar geen hulp bij bieden op Tweakers, ga ik je topic sluiten.

Mocht je toch een VPN dienst zoeken voor iets anders, stuur mij dan gerust even een DM, dan kijken we in welke vorm het topic weer open kan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.