Mijn vraag
Hallo allemaal, heel af en toe zie ik een loginscherm waarop mijn OUDE bedrijfsaccount staat
dit login scherm krijg ik als ik op een .eml bestande klik (de email heeft niets te maken met het account wat hieronder staat)
:strip_exif()/f/image/pBwqTdqSVYVhETcdq4Z5yUgb.png?f=user_large)
er staat dan dat ik voor :
voornaam.achternaam@oudebedrijf.com
Ik heb al veel gedaan om dit account weg te krijgen van mijn laptop, maar het blijft maar terugkomen.
- alle credential-manager entries verwijderd.
- alle registry entries waar dit mailadres voorkomt verwijderd
- het account van de laptop verwijderd/gedisconnect (Settings → Accounts → Access work or school)
- het account verwijderd van office apps.
Hoe krijg ik dit account echt van mijn laptop af?
EDIT: ik heb dit probleem als ik de mail in outlook-classic open. niet als ik gewoon outlook start. vraag blijft wel hoe het account te deleten? outlook classic start niet door (er missen allemaal PST bestanden)
Hallo allemaal, heel af en toe zie ik een loginscherm waarop mijn OUDE bedrijfsaccount staat
dit login scherm krijg ik als ik op een .eml bestande klik (de email heeft niets te maken met het account wat hieronder staat)
:strip_exif()/f/image/pBwqTdqSVYVhETcdq4Z5yUgb.png?f=user_large)
er staat dan dat ik voor :
voornaam.achternaam@oudebedrijf.com
Ik heb al veel gedaan om dit account weg te krijgen van mijn laptop, maar het blijft maar terugkomen.
- alle credential-manager entries verwijderd.
- alle registry entries waar dit mailadres voorkomt verwijderd
- het account van de laptop verwijderd/gedisconnect (Settings → Accounts → Access work or school)
- het account verwijderd van office apps.
Hoe krijg ik dit account echt van mijn laptop af?
EDIT: ik heb dit probleem als ik de mail in outlook-classic open. niet als ik gewoon outlook start. vraag blijft wel hoe het account te deleten? outlook classic start niet door (er missen allemaal PST bestanden)
[ Voor 10% gewijzigd door kuwerti op 04-05-2026 12:14 ]
/f/image/1WJqNFjAMCLJV2LdtVGzzWxP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UZqeGfjm0VPvILUTii4RzySL.png?f=user_large)