May the Force be with You instead of Bill
deCSS haalt de kopieerbeveilinging van dvd's af maar als die er niet op zit (title might not be encrypted) wordt gewoon de file (.vob) gekopieerd. (file transfer completed) sommige oude dvd's hebben deze beveiliging niet en sommige files van de dvd (menu, trailer e.d.)
als het goed is het dus gewoon gelukt en heb je de vob files op je hd
als het goed is het dus gewoon gelukt en heb je de vob files op je hd
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Nou ik heb al meerdere DVD's (GVD)geprobeert, nog nooit heb ik iets zinnigs op mijn schijf gekregen, al die andere filtjes lukken wel, maar vob's niet
, is er een andere manier om het er af te trekken?
May the Force be with You instead of Bill
Er zijn nog heel wat programma's. Een goeie is Dodsrip... check http://dvdsoft.da.ru , vet relaxede DVD site. Er is nog een programma wat wel lekker werkt, ik weet alleen de naam niet meer (heb je veel aan he?).
Verwijderd
Is mij ook nog nooit gelukt met decss...
Ik heb ook een pioneer, zou het daar aan liggen?
Maar ik gebruik gewoon vobdec.exe (31kb), die haalt geen code van de DVD ofzo maar kraakt gewoon de .vob bestanden (40-bits sleutel) en maakt een gedecodeerde kopie, erg handig (werkt dus ook als je de vobs naar je HD hebt gekopieerd omdat je je DVD hebt uitgeleend ofzo
)
Dat kraken van de code duurt tussen de 0 en 30 seconden op mijn systeem (afhankelijk of er veel "volatile" datablokken in de VOB staan) dus dat valt ook nog wel mee.
De gedecodeerde vobs kan je met diverse tools gewoon afspelen, of bv met FlaskMPEG converteren naar een ander formaat (DivX AVI "bijvoorbeeld"
)
Ik heb ook een pioneer, zou het daar aan liggen?
Maar ik gebruik gewoon vobdec.exe (31kb), die haalt geen code van de DVD ofzo maar kraakt gewoon de .vob bestanden (40-bits sleutel) en maakt een gedecodeerde kopie, erg handig (werkt dus ook als je de vobs naar je HD hebt gekopieerd omdat je je DVD hebt uitgeleend ofzo
Dat kraken van de code duurt tussen de 0 en 30 seconden op mijn systeem (afhankelijk of er veel "volatile" datablokken in de VOB staan) dus dat valt ook nog wel mee.
De gedecodeerde vobs kan je met diverse tools gewoon afspelen, of bv met FlaskMPEG converteren naar een ander formaat (DivX AVI "bijvoorbeeld"