messenger tool

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• McBernie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01-2022
hallo,
heeft iemand die tool waarje een bewegende naam krijgt in je msn messenger naam ?????
het heette iets van nuclear
weet iemand waar ik die kanvinden
bvd
amaru

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

check je mail zo ff.. :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

[topic=231181/1/25]

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ajb :)

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 21:40 schreef kamstra het volgende:
ajb :)
Dank je wel :P

• McBernie
Op donderdag 20 september 2001 21:39 schreef kamstra het volgende:
check je mail zo ff.. :)
thx !!!!!!!!!!!
maar ........ ik krijg iets van benodigde dll bestand kan niet worden gevonden :(

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op donderdag 20 september 2001 21:43 schreef amaru het volgende:

[..]

thx !!!!!!!!!!!
maar ........ ik krijg iets van benodigde dll bestand kan niet worden gevonden :(
huh? bij mij doet ie het prima...da;s vaag? het is ook alleen maar een .exe file...heb je je messenger wel goed geinstalleerd?

• McBernie
Op donderdag 20 september 2001 21:45 schreef kamstra het volgende:

[..]

huh? bij mij doet ie het prima...da;s vaag? het is ook alleen maar een .exe file...heb je je messenger wel goed geinstalleerd?
zo ver als ik weet wel....
kan je um fout installeren dan ?????

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op donderdag 20 september 2001 21:47 schreef amaru het volgende:

[..]

zo ver als ik weet wel....
kan je um fout installeren dan ?????
he LOL , nee dat zal wel niet :) , misschien oude versie oid...ik gok ook maar wat hoor... ;)

Verwijderd

Om alle data in de voorgaande jaren verjaard nog enig nut te geven is de fameuze search bedacht waarmee je deze data uitermate effecient kan doorploegen om er aldoende een bevredigend antwoord op je prangende vraag te kunnen vinden.

Ik ben er ten stelligste van overtuigd dat ook jouw vraag in deze geweldige knowlegde dataverzameling al enige tientalle malen de revue is gepasseerd.

Voor vragen die niet op bovenstaande manier te beantwoorden zijn, zou dat alsnog een topic geopend kunnen worden ten einde volgende personen met eenzelfde probleem de gelegenheid te bieden op analoge wijze als hierboven beschreven een antwoord op hun vraag te vergaren.

• McBernie
Op donderdag 20 september 2001 21:48 schreef kamstra het volgende:

[..]

he LOL , nee dat zal wel niet :) , misschien oude versie oid...ik gok ook maar wat hoor... ;)
ik weet niet ik heb gewoon versie van msn.nl gedownt

• McBernie
heb jij het bestandje msvbvm60.dll op je comp staan want hij heeft die nodig zegt ie

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 21:49 schreef MREn het volgende:
Om alle data in de voorgaande jaren verjaard nog enig nut te geven is de fameuze search bedacht waarmee je deze data uitermate effecient kan doorploegen om er aldoende een bevredigend antwoord op je prangende vraag te kunnen vinden.

Ik ben er ten stelligste van overtuigd dat ook jouw vraag in deze geweldige knowlegde dataverzameling al enige tientalle malen de revue is gepasseerd.

Voor vragen die niet op bovenstaande manier te beantwoorden zijn, zou dat alsnog een topic geopend kunnen worden ten einde volgende personen met eenzelfde probleem de gelegenheid te bieden op analoge wijze als hierboven beschreven een antwoord op hun vraag te vergaren.
WOW !! dat is mooi gesproken zeg :o :)

• McBernie
Op donderdag 20 september 2001 21:49 schreef MREn het volgende:

crisis heb je dit net verzonnen of heb je gewoon ergens in een wordpad bestandje staan waar dat instaat :)

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 21:39 schreef Devil_2000 het volgende:
[topic=231181/1/25]
*D
Daar verder graag.
Op donderdag 20 september 2001 21:53 schreef amaru het volgende:

[..]

crisis heb je dit net verzonnen of heb je gewoon ergens in een wordpad bestandje staan waar dat instaat :)
Gezien de spelfouten waarschijnlijk net verzonnen >:) :P
Maar bedankt, MREn :)
Geheel juist!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.