Telkens als ik online ben, met welke inbelverbinding dan ook, HetNet, 12Move, raketnet enzovoorts, wordt de verbinding na korte tijd verbroken... Dit is meestal als ik aan het downloaden ben ? Dit is toch niet normaal neem ik aan.. Iemand een oplossing ?? Ik heb btw ISDN
Verwijderd
Heb je een programma die de verbinding automatisch verbreekt zoals sommige kostentellers doen als er te lang geen verkeer is of als er een bepaald bedrag wordt overschreden.
Maakt niets uit.... Het is vooral als ik Outlook opstart en de mail wordt binnengehaald
ah bingo!
Dan moet je ergens in je opties zoeken op wat hij moet doen als outlook je mail binnenhaalt. Dan staat er waarschijnlijk een optie aan dat hij na het manueel verzenden en ontvangen van mail de verbinding moet verbreken. Uitzetten en weg probleem!!
Dan moet je ergens in je opties zoeken op wat hij moet doen als outlook je mail binnenhaalt. Dan staat er waarschijnlijk een optie aan dat hij na het manueel verzenden en ontvangen van mail de verbinding moet verbreken. Uitzetten en weg probleem!!
And Bob's your uncle ...
Is al opgelost. De modem was geinstalleerd als standaard modem. En dan doet 'ie het niet goed...
Slotje erop dan maar ??
Slotje erop dan maar ??
Pagina: 1