Toon posts:

Geen geluid bij DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Menschen,

Ik heb hier zo'n lekker goedkoop LiteON DVD-spielertje - 12x/40x - en afgezien van het feit dat hij er nogal lang over doet voordat hij doorheeft dat er iets inzit, is er maar één ding waar ik gigantisch van BAAL. Ik krijg geen geluid als ik DVD's afspeel! |:(

Het licht er niet aan een ontbrekend audiotouwtje o.i.d. en audio cd's speelt 'ie ook fatsoenlijk af.

Misschien iets met die Terratec DMX XFire 1024 ofzo, al zou ik niet weten wat, want verder heb ik bij alles geluid...

HELP?

BOIL

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 14:40
Oeps :)...lama :D

Verwijderd

hmm had ook zoiets.. Gebeurde dan bij sommige dvds ...vreemd genoeg was het probleem voor mij opgelost door powerDvD vr-x te gebruiken...

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem doet zich bij mij voor bij alle DVD's... en met alle software die ik heb geprobeerd.... GRMBL! :(

Verwijderd

Ingesteld op 5.1 geluid terwijl je gewoon 'slechts' stereo geluid kan hebben ?

Verwijderd

Topicstarter
Nope... In PowerDVD op SPDIF, DirectSound en WaveOut geprobeerd.... niks. :?

Verwijderd

hij heeft het dus ook nooit gedaan, het geluid ? Anders eens proberen in een ander systeem die dvd speler ?

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 16:24

mees

Duuuussss...

hee ff een oud topic omhoog halen, ik heb precies hetzelfde probleem... (en ook dezelfde dvd-speler)

ben wel benieuwd of dit nou opgelost is of niet.. en zo ja, hoe?

grtz

8 bitterballen = 1 byterbal

Verwijderd

bij de meeste downloadable dvd software zit geen maar geluid voor 3 min :?

of doet ie ut helemaal niet?

kabeletje leggan van DVD naar soundcard of mobo. <edit> sorry had niet goed naar boven gekeken</edit>

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op vrijdag 16 november 2001 23:32 schreef SmashingPunkKing het volgende:
bij de meeste downloadable dvd software zit geen maar geluid voor 3 min :?
Kun je deze zin eens herformuleren, snap er niets van.

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 00:06 schreef terw_dan het volgende:
Kun je deze zin eens herformuleren, snap er niets van.
aargh, ok als je bijvoorbeeld naar de site van powerdvd of windvd gaat dan kun je een player downloaden.
maar das een trial versie waarin ze een bug hebben geplaatst dat gegeluid na 3 of 5 minuten wegvalt.
ik had dat eerst ook>>>> daarna officieele versie geinstalled>>>>> no probs meer. t was nog wel moeilijk om een goed win2k player te vinden :(

duidelijker :)

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 16:24

mees

Duuuussss...

toch deze nog even omhoog schoppen...

vraagje: maar hoe komt het dan dat ie het bij windows media player ook verneukt doet? dus ook na 3 minuten het geluid wegvalt?

8 bitterballen = 1 byterbal

Verwijderd

Heb ik ook een tijd gehad, en heb dit kunnen oplossen door DXmedia 6.0 te installeren. Kan je halen op de M$ website. Weet niet of je hier wat aan hebt :?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1