Ik zie maar weinig mensen op dit forum praten over de samsung R95H micro rgb. Is deze tv beter als de Samsung S99H. Weet iemand de verschillen uit te leggen? Ik heb momenteel een Samsung S95D alleen heb ik enorm last van lip sync issues. Zowel bij de tv luidsprekers als bij mijn home cinema set. Dit probleem loopt inmiddels al een maand bij Samsung. Die zijn niet zo vlot het defect is inmiddels al 2 keer vastgesteld. Heb een beroep gedaan op mijn geld terug. Aangezien die naar een jaar al kapot was en niet meer aanging en vanaf dag 1 lip sync problemen met apps. Zowel bij de Pioneer LX805 inmiddels verkocht en Anthem 740 8K met een Oppo UDP203 zijn de lip sync issues ook aanwezig. Het loopt ergens in de -200. Kan dat niet afstellen. Welke TV raden jullie mij aan Oled of Micro RGB? Wil sowieso geen TV meer met een one connect box. Naast de blu-ray speler heb ik nog een Xbox Series X & Nintendo Switch 2. Heeft G-Sync hier nog invloed op? Aangezien deze alleen op het Oled model zit. Kortom wat is het beste voor mijn thuisbioscoop?
@Freakymarf Het is niet de bedoeling om je vraag te crossposten in verschillende topics, dus ik heb de andere vraag verwijderd. Voor aankoopadvies hebben we Beeld en geluid koopadvies waar dit soort vragen beter tot hun recht komen.
Eigenlijk betreft je vraag 2 verschillende dingen:
1. Aankoopadvies.
2. Hulp bij lipsync.
Het lijkt me het handigste als je deze 2 dingen duidelijk van elkaar scheidt. Wat wil je het liefste doen?
Meteen kijken voor een nieuwe tv? Maak dan een topic wat zich hierop focust in het aankoopadviesubforum.
Toch liever eerst nog proberen om je lipsyncissues op te lossen? Pas dan dit huidige topic aan en focus op de problematiek en oplossing.
Eigenlijk betreft je vraag 2 verschillende dingen:
1. Aankoopadvies.
2. Hulp bij lipsync.
Het lijkt me het handigste als je deze 2 dingen duidelijk van elkaar scheidt. Wat wil je het liefste doen?
Meteen kijken voor een nieuwe tv? Maak dan een topic wat zich hierop focust in het aankoopadviesubforum.
Toch liever eerst nog proberen om je lipsyncissues op te lossen? Pas dan dit huidige topic aan en focus op de problematiek en oplossing.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Alleen aankoopadvies lip sync problemen zijn niet te verhelpen vandaar defect.
Op verzoek verplaatst naar het aankoopadviessubforum.
Your Friendly Neighborhood Moderator